رفتن به مطلب

آخرین اخبار باشگاه


ارسال های توصیه شده

امیر قلعه‌نویی اعلام کرده است که تیمش برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا، غیر از ایمان مبعلی دو بازیکن کمکی دیگر هم خواهد گرفت. بر این اساس و با توجه به مصدومیت شدید مهدی رحمتی، ممکن است تغییراتی در فهرست بازیکنان مورد علاقه امیر به وجود بیاید. در واقع «اگر» آسیب‌دیدگی رحمتی جدی باشد، چاره‌ای باقی نمی‌ماند غیر از اینکه آبی‌ها یک گلر مطمئن هم برای آغاز کارشان در آسیا بگیرند. در این بین در حال حاضر فقط وحید طالب‌لو شرایط این جا‌به‌جایی را دارد. گلر سابق استقلال بعد از درگیری با منصور ابراهیم‌زاده از راه‌آهن جدا شد و فعلا بدون تیم است. طالب‌لو البته مشکلات شدیدی با مهدی رحمتی دارد، اما اگر او به این زودی‌ها بهبود نیابد، وحید قطعا یکی از گزینه‌های جدی کادر فنی استقلال خواهد بود.

لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...

دوشنبه 93/1/4

 

تمرينات تيم استقلال براي ديدار مقابل نفت تهران از روز گذشته در زمين شماره 2 ورزشگاه آزادي برگزار شد و امير حسن صادقي، سياوش اکبرپور و کبه که در تمرين ديروز حاضر نبودند از امروز خود را به کادر فني تيم استقلال معرفي خواهند کرد.

 

به گزارش فارس، مهرداد اولادي به دليل دريافت کارت زرد در آخرين ديدار تيمش مقابل ملوان براي ديدار با نفت تهران، تنها محروم استقلال است.

 

*اعضاي تيم استقلال بعد از ديدار با نفت تهران تمرينات خود را در تهران پيگيري کرده و روز يازدهم فروردين ماه براي بازي برگشت مقابل الجزيره به امارات سفر خواهند کرد. طبق برنامه اعلام شده توسط سازمان ليگ آبي پوشان روز هفدهم فروردين ماه بايد در اهواز ميهمان فولاد خوزستان باشند که به همين دليل کاروان استقلال بعد از بازي روز سيزدهم فروردين مقابل الجزيره يک روز در امارات خواهد ماند و سپس مستقيما از اين کشور به اهواز سفر خواهد کرد.

 

لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...