رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

موضوعی که ذهن منو مدام مشغول میکنه اینه که چرا اکثر مهندسان فنی و مهندسی ما وقتی در بطن یه پروژه قرار میگیرند تا این حد دست و بالشون بسته میمونه و نمیتونن دانش خودشونو به نحو احسن عملیاتی کنن.

لینک به دیدگاه

یکی از علت هاش اینه که در زمان تحصیل پاشونو از محیط دانشگاه بیرون نمیذارن که ببینن این رشته اینا در صحنه های واقعی چطوری پیاده سازی یا عملیاتی میشه و در کنار آموخته هاشون لازمه که کدام رشته های جانبی رو هم باید بیاموزند.

لینک به دیدگاه

اینکه مهندسین و کارشناسان و فارغ التحصیلان نمیتونن با واحد های صنعتی یا همکاری با بخش های خصوصی بخوبی مچ بشن, یکی از علت هاش تو همین تفکر سیستمی نهفته.

لینک به دیدگاه

در سیستم آموزش دانشگاهی در ایران, خلاقیت دانشجو مورد توجه نیست. از اینرو دانشجویان خلّاق شناسائی نمیشه و افراد نخبه در انزوا تحصیل میکنند.

لینک به دیدگاه

اگه اعضاء بیان و گفتگو ها انجام بگیره, من خیلی مطالب مفید دارم که به سهم خودم بیان خواهم کرد. البته مطمئن هستم که بضاعت من در برابر اعضاء کمترین هست ولی به اندازه خودم تلاش خواهم کرد.

لینک به دیدگاه
  • 5 هفته بعد...

سلام دیگه حالم از قهوه بهم می خوره انقدرخوردم وآسیاب کردم یه کلیم فکنم 30 درصدش تعطیل شد:ws3: البته به گفته دکتر می دونید که بزرگنمایی می کنند .

میگن بادمجان بم آفت نداره منم :banel_smiley_4:

لینک به دیدگاه

من تو دفتر کارم یه دونه از دستگاههای چای ساز ایتالیائی دارم که همه رقم چائی و قهوه و انواع دمنوش ها رو باهاش درست میکنم. تو ترکیه که بودم انواع دمنوش ها رو خریدم و دارم. هر بار یه نوعش رو دم میکنم و میزنم تو رگ. جاتون خالیه. دمنوش عناب هم خوردم. حتی از پوست سیب هم چائی درست میکنم.

لینک به دیدگاه
  • 2 ماه بعد...
در در 2 مرداد 1397 در 23:50، Just Mechanic گفته است :

من الان اعوتم به اینجا؟:ws3:

بله شما میزبان هستید. منتظر نزول اجلالتان بودیم ،تازه دیر هم شده. بفرمائید جناب دوست. 

لینک به دیدگاه
×
×
  • اضافه کردن...