رفتن به مطلب

امکانات جدید انجمن


ارسال های توصیه شده

سلام

طبق صحبتی که در تاپیک تغییر ساختار انجمن داشتیم، در اینجا به مرور امکانات و مزیت های جدیدی که این ساختار جدید داره رو معرفی می کنم و به مرور تکمیل میشه.

قطعاً سرعت بالاتر و سازگاری بهتر با موبایل از ویژگی های خیلی بارز نسبت به سیستم قدیمی هست.

 

لینک به دیدگاه

امکان ورود و ثبت نام با اکانت شبکه های اجتماعی از جمله فیسبوک، توییتر و لینکدین و همچنین اکانت گوگل فراهم شده. کسانی هم که پیش از این ثبت نام کردن در بخش تنظیمات حساب کاربری می تونند اکانت خودشون رو به جیمیل و شبکه های اجتماعی که دارن متصل کنن. :a030:

لینک به دیدگاه

کسانی که نگران امنیت حساب کاربری خودشون هستن، جدای از اینکه در بخش حساب کاربری در این قسمت می تونن دستگاه هایی که پیش از این وارد اکانتشون شده رو چک کنن، امکان تأیید دومرحله ای واسشون مهیا شده که موقع تغییر ایمیل یا پسورد بکار میره. (البته موقع ورود با آی پی و دستگاه جدید هم میشد فعال کرد ولی اگه درخواست باشه، فعالش می کنیم)

برای این منظور می تونید در بخش تنظیمات حساب کاربری به قسمت امنیت حساب کاربری برید و برای خودتون سوال های امنیتی در نظر بگیرید.

لینک به دیدگاه

امکانات جدید ادیتور و کارکرد راحت تر آن.

برای گذاشتن تصاویر فقط کافیه، لینک تصویر رو مستقیم داخل ادیتور وارد کنید و خودش تصویر رو وارد میکنه.

ابزار گذاشتن کد که امکان گذاشتن انواع کدهای html و php و sql و پایتون و جاوا و لاتکس و ... رو فراهم میکنه.

امکان فرمول نویسی با ابزار فرمول نویسی که داخل ادیتور هست.

لینک به دیدگاه

دنبال کردن راحت تر مطالب و تالارها و کاربران و اعلان های متنوع بهتر

در بالای هر تالار یا موضوع، دکمه دنبال کردن هست، که به راحتی با دنبال کردن یک موضوع یا تالار می تونید از بروزرسانی های اون مطلع بشید.

و همین افراد مورد نظر خودتون رو دنبال کنید تا اگر پست جدیدی زدن مطلع بشید.

اعلان های متنوعی وجود داره که در تنظیمات حساب کاربری و قسمت تنظیمات اعلامیه ها می تونید لیست اونها رو ببینید و تعیین کنید که کدوماش رو میخواید به صورت ایمیل باشه و کدوما به صورت یک اعلان داخل خود انجمن.

لینک به دیدگاه

بخش پیغام خصوصی امکانات جدیدی داره که می تونید پیغام های خودتون رو دسته بندی کنید.

و همینطور همزمان چندنفر می تونن تو یک فضای خصوصی به همدیگه پیغام بدن. یعنی مثلا به سه نفر پیغام خصوصی میدم و تو اون فضای خصوصی ایجاد شده، هر چهارنفر می تونیم پیغام بذاریم و صحبت کنیم.

لینک به دیدگاه

یکی دیگه از امکانات جدید انجمن هم امکان ایجاد تالارهای پرسش و پاسخ هست. یعنی بخش هایی که ماهیت پرسش و پاسخ داره و میشه به پاسخ های داده شده امتیاز داد و بهترین پاسخ رو انتخاب کرد. برای نمونه این تالارها به همراه چندتا دیگه به این صورت در اومدن:

https://www.noandishaan.com/forums/forum/835-کمک-میخوای-بیا-اینجا/

https://www.noandishaan.com/forums/forum/555-پرسش-و-پاسخ/

 

لینک به دیدگاه
  • 2 هفته بعد...

دوتا نکته دیگه که بخوام بگم یکیش درباره منشن کردن یا همون صدا کردن یه کاربر تو یه پست هست که متوجه بشه و بیاد ببینه. واسه اینکار خیلی راحت علامت @ رو میزنید. بعدش اسم کاربر رو تایپ می کنید، یه کمی که صبر کنید، خودش لود میکنه و اسم کاربر رو واستون میاره که روش کلیک می کنید و اون شخص رو منشن می کنید. یه قسمتی از اسم کاربر هم تایپ کنید و صبر کنید، خودش لود میکنه و لیست رو میاره.

 

و اما مورد دوم درباره تعریف کردن جریان فعالیت ها به صورت شخصی هست. تو منوهای بالا قسمت فعالیت و بعدش جریان فعالیت های من، گزینه آخر زده ایجاد جریان جدید که تو اونجا می تونید تعریف کنید که مثلا تو آخرین فعالیتایی که میخوام ببینم، موضوعات این تالار خاص باشه یا مطالب این کاربر خاص باشه یا ... واردش بشید خودتون متوجه میشید.

 

البته اینجا خیلی گذری و سریع امکانات رو اشاره می کنم ولی بعداً سر فرصت آموزش کاملشون رو قرار میدم :a030:

لینک به دیدگاه
  • 2 سال بعد...

تو ارتقای جدید انجمن، درجات کاربری مختلف که براساس میزان امتیاز هست تعیین شد که تو تصویر زیر لیستش قرار داده شده:

darajat.JPG

و همینطور یکسری نشان های اکتسابی و اهدایی هم اضافه شده. اکتسابی ها براساس مدت عضویت و پست و لایک و دنبال شدن و ... هست. اهدایی ها هم باتوجه به نوع فعالیتها هستش.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...