رفتن به مطلب

صیادمنش در فهرست 60 استعداد برتر گاردین


ارسال های توصیه شده

تهران - ایرنا - روزنامه گاردین انگلیس در گزارشی به معرفی 60 نفر از مستعدترین بازیکنان سال 2018 در سرتاسر جهان پرداخت که در این فهرست نام «اللهیار صیادمنش» ستاره جوان تیم استقلال نیز به چشم می خورد.

n83062693-72596826.jpg

به گزارش ایرنا، گاردین در گزارش روز پنجشنبه خود نوشت: کارشناسان ما همه ساله برترین استعدادهای گوشه و کنار جهان را شناسایی کرده و روند پیشرفت آنان را به صورت سالیانه در گزارش هایی مجزا مورد بررسی قرار می دهند.
از مارکوس تورام پسر لیلیان تورام ستاره اسبق تیم ملی فرانسه تا رودریگو ستاره جوان برزیلی باشگاه سانتوس که زمزمه های پیوستنش به رئال مادرید این روزها به گوش می رسد، همه و همه در فهرست استعدادهای برتری که از سال 2001 (1380) به بعد متولد شده و خود را به دنیای فوتبال معرفی کرده اند، حضور دارند.
یکی از نکته های قال توجه فهرست مذکور، حضور صیادمنش ستاره 17 ساله باشگاه استقلال تهران است؛ بازیکنی که نخستین گل خود را با پیراهن تیم بزرگسالان این باشگاه اخیرا و در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان با ثمر رساند.
در توضیحات درج شده در مورد صیادمنش ضمن اشاره به گلی که او در جام جهانی زیر 17 سال مقابل گینه برای تیم ملی کشورمان به ثمر رساند، آمده است: صیادمنش در حال حاضر برای یکی از بزرگ ترین تیم های آسیا یعنی استقلال تهران توپ می زند و به تازگی هم به ترکیب اصلی این تیم راه یافته است.
لازم به ذکر است صیادمنش در شهرآورد 88 نیز حضور داشت و عنوان جوان ترین بازیکن تاریخ شهرآورد بزرگ تهران را از آن خود کرد.
ورزشی**3991**1597

انتهای پیام /* 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...