رفتن به مطلب

محتوای توهین‌آمیز اینستاگرام هوشمندانه حذف می‌شود


ارسال های توصیه شده

اینستاگرام به‌ تازگی اعلام کرده که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی می‌خواهد محتوای خشونت آمیز و توهین آمیز را از تصاویر و نظرات کاربران حذف کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت The Verge، با توجه به محبوبیت گسترده اینستاگرام و استقبال کاربران از این شبکه اجتماعی، گاهی خیل عظیمی از منتقدان و کارشناسان از رشد صعودی و مخرب محتوای توهین‌آمیز در تصاویر و ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده و هم‌چنین نظرات و کامنت‌های مخاطبان در فضای مجازی به گوش می‌رسد که همگی موجب شده است اینستاگرام به فکر یک چاره بیفتد.

این شبکه اجتماعی به منظور جلوگیری از انتشار محتوای خشونت‌آمیز و توهین‌آمیز در پلت‌فرم خود، حالا اعلام کرده است که از فناوری‌های نوین هم‌چون یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی بهره برده است تا بتواند به‌صورت کاملا خودکار و هوشمندانه تمامی تصاویر و نظراتی را که دارای محتوای نامناسب و خلاف قوانین و مقررات اینستاگرام است، تشخیص داده و در صورت لزوم آن‌ها را حذف کند.

فیس‌بوک، شرکت مادر اینستاگرام، نیز در ماه اخیر اعلام کرده بود که اقدامات جدی و تصمیماتی را درباره مبارزه با محتوای نامناسب و توهین‌آمیز اتخاذ کرده است و حالا به نظر می‌رسد که اینستاگرام نیز به پیروی از فیس‌بوک، قصد چنین اقدام مشابهی را دارد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...