رفتن به مطلب

۵ برنامه تلویزیونی شبکه سه هفته آینده پخش نمی‌شود


ارسال های توصیه شده

همزمان با بازی های مقدماتی لیگ ملت‌های اروپا؛

۵ برنامه تلویزیونی شبکه سه همزمان با باز‌ی های مقدماتی لیگ ملت‌های اروپا هفته آینده پخش نمی‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛با آغازبازی های مقدماتی لیگ ملت های اروپا، هفته فوتبالی را در پیش خواهیم داشت و علاقمندان به فوتبال می توانند مهمترین بازی های این مسابقات را از شبکه سوم سیما دنبال کنند.

در همین راستا شبکه سه در روز شنبه ۲۱مهر ساعت ۲۲:۱۵ بازی دو تیم هلند-آلمان، روز یکشنبه ۲۲ مهر ساعت ۲۲:۱۵ بازی دو تیم لهستان-ایتالیا، روز دوشنبه ۲۳مهر ساعت ۲۲:۱۵ بازی دو تیم اسپانیا-انگلیس و روز سه شنبه ۲۴مهر ساعت ۲۲:۱۵ بازی دو تیم فرانسه-آلمان را به صورت زنده پخش خواهد کرد.

همچنین دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با تیم ملی فوتبال بولیوی نیز در روز سه شنبه ۲۴مهر از ساعت ۱۹:۳۰ به صورت زنده به روی آنتن شبکه سوم سیما می رود.

دیدار دوتیم پرسپولیس و نود ارومیه نیز از سری مسابقات جام حذفی کشور، در روز پنج شنبه ۲۶مهر ساعت ۱۸ و دیدار دوتیم استقلال و سایپا از سری مسابقات لیگ برتر در روز جمعه ۲۷مهر ساعت ۱۵:۳۰ بصورت زنده از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

بر این اساس و باتوجه به تداخل برخی برنامه های شبکه با مسابقات فوتبال، در هفته پیش رو برنامه های کیوسک، شوک، نود، متن و حاشیه و مسابقه «هفت در سه» پخش نخواهد شد.

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...