رفتن به مطلب

معرفی بهترین نرم افزار های تدوین فیلم 


ارسال های توصیه شده

معرفی بهترین نرم افزار های تدوین فیلم 

در ابتدا توضیح معرفی بهترین نرم افزار های تدوین فیلم  باید به این موضوع اشاره کرد که تعداد بسیار بالایی نرم افزار از شرکت ها و کپانی های بزرگ برای تهیه و تدوین فیلم ساخته و ارائه شده است که از آنها برای ساخت تیزر تبلیغاتی و همچنین برای تدوین فیلم و سریال ها  و موارد دیگری که به کار می آید و ما در این مقاله به تعدادی از این برنامه ها که کاربرد بهتر و بالا تری دارد اشاره میکنیم

معرفی بهترین نرم افزار های تدوین فیلم

نرم افزار تدوین فیلم ADOBE PREMIERE PRO

از برنامه قوی پریمیر شروع میکنیم که نخستین بار در سال 1991 در بازار عرضه و ارائه گردید این نرم افزار در ابتدا در بستر مک شروع به فعالیت نمود و سپس برای ویندوز نیز عرضه گردید در نسخه های ابتدایی المان عکسی که در اجرای نرم افزار بود یک اسب دیده میشد.

Adobe Premiere Elements برای کاربران عادی و خانگی تولید و عرضه گردید.

ویژگی های نرم افزار پریمیر پرو

نرم افزار پریمیر نرم افزاری بسیار قوی در زمینه تدوین میباشد و رقیب آن میتوان گفت نرم افزار فاینال کات میباشد

معرفی بهترین نرم افزار های تدوین فیلم

نرم افزار تدوین Final Cut Pro X

 

نرم افزار قدرمتند فاینالکات پرو که در سیستم عامل مک قابل اجرا میباشد و شکرت اپل آن را تولید و توسعه داده است

 

 

معرفی بهترین نرم افزار های تدوین فیلم
 

نرم افزار تدوین EDIUS 

در معرفی بهترین نرم افزار های تدوین فیلم نرم افزار ادیوس که توسط کمپاین GLASS VALLEY منتشر گردیده است و آخرین نسخه آن ادیوس 9 میباشد همچون دو نرم افزار ذکر شده از قوی ترین نرم افزار های موجود در بازار میباشد .

این نرم افزار در نسخه های مختلف منتشر شده است که آخرین نسخه های آن که کارایی بالایی داشته است نسخه 7و 8 و 9 میباشد که در بیلد های مختلف منتشر شده است

 

معرفی بهترین نرم افزار های تدوین فیلم

 

نرم افزار تدوین DaVinci Resolve

یکی از نرم فزار های قوی و تخصصی تدوین است میدانیم که این نرم افزار میتوان گفت بیشتری تمرکز خود را بر روی رنگ و تنظیمات مربوط به آن گذاشته است بدین معنی که صد ها قابلیت بینظیر که نمیتوان در نرم افزار ها دیگر این ویژگی را پیدا نمود در این نرم افزار دیده میشود که متخصصانی که تمایل به تنظیم رنگ و نور قوی فیلم دارند این نرم افزار را در اولویت خود قرار داده اند .

این نرم افزار هیچ محدودیتی برای استفاده از سخت افزار های مختلف ندارد که این موضوع باعث شده است که سرعت مثال زدنی ای داشته باشد .

در اخرین نسخه های این نرم افزار تمامی فایل های تولید شده توسط نرم افزار های دیگر ایمپورت و قابل استفاده است و از این لحاظ نیز با مانعی برخورد نمیکنیم .

بازه زنگ این نرم افزار تا 32 بیت میباشد که بازه رنگ بسیار بالایی را در اختیار میگذارد بدون آنکه افتی در کیفیت فیلم به وجود بیاید .

فرمت های قابل اجرا در این نرم افزار همچون دیگر برنامه های تدوین گشترده است.

 

نرم افزار های ذکر شده دیگر نرم افزار ها میتوان گفت کارایی های یکسانی دارند اما با این تفاوت که در برخی از آن های بعضی از قابلیت های قوی تر میباشد و همچنین توان اجرایی بالاتر و رابط کاربری که بسیار مهم است مطرح میباشد که باث گردیده هر تدوین کاری گرایش به سوی یک برنامه داشته باشند . این نکته را فراموش نکنید که تدوینگران کاها از چند نرم افزار برا پیشبردن کار خود استفاده میکنند .

منبع :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...