رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

دکوراسیون داخلی منزل 2019

محیط اطراف ما و زیبایی آن تاثیر زیادی در روحیه و نشاط ما خواهد داشت. با ایجاد تغییراتی در طراحی داخلی منزلتان می توانید با ترند طراحی داخلی 2019 همراه شوید. با توجه به این موضوع، ما مستقیما از برخی طراحان داخلی ارشد خواستیم تا ما را با سبک هایی که فکر می کنند امسال بیشتر در طراحی داخلی دیده خواهد شد، آشنا کنند.
در ادامه این مطلب 5 الگو از طراحی های داخلی برتر 2019 که طراحان داخلی حرفه ای آنها را پیشنهاد می کنند، خواهید دید. پس با ما همراه باشید تا با اجرا این طرح ها، خانه تان را هر چه بیشتر زیبا و به روز کنید.

 

1. گیاهان بزرگ

یکی از طرح های متداول و ترند ۲۰۱۹ که در راس طراحی داخلی خانه قرار دارد، استفاده از گیاهان بزرگ است. یک درخت اژدها یا یک درخت کائوچو و یا هر نوع گیاه با برگ های بزرگ، توجه را در هرجایی از خانه به خود جلب می کند. می توانید این گیاهان بزرگ را در یک طرف و یا در هر دو طرف مبل تان قرار دهید. هر چه بزرگ تر باشد، بهتر است.

2. سقف های رنگ شده

ربکا رولاند طراح داخلی می گوید: " مدت ها است که سقف نادیده گرفته شده است، اما در سال ۲۰۱۹، بهتر است سقف را دیوار پنجم بنامیم چون به زودی خواهیم دید که سقف نقش پر رنگی در طراحی بازی خواهد کرد. از کاغذ دیواری گرفته تا رنگ و گچ برای سقف سقف استفاده خواهد شد و یکی از فضاهای مورد توجه در طراحی داخلی خواهد بود.


3. فضاهای چند منظوره

این روزها طرز فکر "کم هم زیاد است" موجب شده تا ما شاهد تغییر در طراحی داخلی باشیم. طراحان داخلی مدعی هستند که در 2019 استفاده از فضاهای و وسایل چند منظوره بیشتر خواهد شد و حتی نسخه های جدیدتری از این وسایل خواهیم دید.


4. رنگ های بولد

در سال ۲۰۱۹، رنگ های بولد و برجسته حتی بیشتر از قبل رواج پیدا خواهند کرد. برای ایجاد کمی هیجان به رنگ هایی چون آبی کبود، قرمز و نارنجی فکر کنید.


5. جزئیات

برخ اوقات در فضاهای مدرن کمی سردی حس میشود. در ترند 2019 سعی می شود با افزودن برخی جزئیات به این فضاها گرمای بیشتری داده شود. 

 

سایت مرجع

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

این مطلب توسط تیم تخصصی اکسیر ترجمه و گردآوری شده است و تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به مجله اکسیر میباشد.
هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ( 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
 ) و درج لینک مطالب غیرقانونی بوده و مورد پیگرد قرار میگیرد.

Interior-Design_2019-min.png

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...