رفتن به مطلب

آهسته دویدن مفید برای سلامتی و تناسب اندام


ارسال های توصیه شده

مزایای دو آهسته یا جاگینگ

 

ورزش منظم یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای بهبود سلامت کلی خود انجام دهید. آهسته دویدن به عنوان بخشی از برنامه ورزشی شما می تواند سلامت سیستم قلبی و عروقی شما را افزایش دهد، به کنترل وزن کمک کرده و استخوان های شما را تقویت کند. آهسته دویدن به تجهیزات ورزشی کمی نیاز دارد و صرف نظر از این که شما در چه سطحی از آمادگی جسمانی هستید، می توانید آن را به روتین ورزشی خود اضافه کنید.

 

آهسته دویدن مفید برای قلب

انجام ورزش های هوازی از جمله آهسته دویدن به طور منظم، به تقویت قلب و ریه ها کمک می کند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. با دویدن، قلب شما سخت تر کار می کند تا اکسیژن و مواد غذایی ضروری را به بدن شما برساند. 

آهسته دویدن مفید برای کاهش وزن

با ترکیب دویدن آهسته با روتین ورزشی خود، می توانید شدت ورزش تان را بیشترکنید و با این کار به کنترل وزن تان کمک کنید. میزان کالری که شما طی یک جلسه ورزش می سوزانید، تحت تاثیر عواملی همچون شدت ورزش، طول زمان ورزش و وزن شما است. برای مثال، فردی با وزن ۱۵۴ پوند که با سرعت ۳.۵ متر در ساعت قدم می زند حدود ۱۴۰ کالری می سوزاند. 

 


آهسته دویدن مفید برای استخوان ها

طبق گفته موسسه ملی سلامت استخوان ، آهسته دویدن یک ورزش با وزن بدن است که موجب سلامتی استخوان ها می شود و ریسک ابتلا به پوکی استخوان را کاهش می دهد.

 

چند نکته

اگر شما فرد کم تحرکی هستید و یا شرایط بدنی دارید که ممکن است دویدن به شما آسیب بزند، قبل از شروع به دویدن با پزشک خود مشورت کنید. به آرامی و به تدریج آهسته دویدن را در برنامه ورزشی خود بگنجانید تا از آسیب های ناشی از ورزش بیش از حد جلوگیری کنید. دانشکده پزشکی ورزشی آمریکا حداقل ۳۰ دقیقه ورزش هوازی که می تواند شامل پیاده روی ۵ روز در هر هفته باشد را توصیه می کند. این مقدار ورزش به شما کمک می کند تا سلامت خود حفظ کرده و خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش دهید.

 

سایت مرجع

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

این مطلب توسط تیم تخصصی اکسیر ترجمه و گردآوری شده است و تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به مجله اکسیر میباشد.
هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ( 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
 ) و درج لینک مطالب غیرقانونی بوده و مورد پیگرد قرار میگیرد.

 

61110114_2303162786591341_7200011028153761792_n.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...