رفتن به مطلب

وزیر ارتباطات: اینترنت با سرعت ۴ برابری در راه است


ارسال های توصیه شده

 

156486645.jpg

تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتی، از ارائه اینترنت VDSL خبر داد، بر اساس گفته او قرار است اینترنت با سرعت ۴ برابر فعلی ارائه شود.

محمدجواد آذری جهرمی شب گذشته‬ در توئیت خود اعلام کرد: «از فردا امکان تبدیل ADSL خانگی به سرویس‌های پرسرعت VDSL فراهم می‌شه ،۴ برابر سرعت فعلی، ‏خوبه به نظرتون؟»

‏اینترنت پرسرعت مبتنی بر استاندارد VDS‬ یا Very high bit rate subscriber line یکی از استانداردهای رایج جهانی XDSL است. عملکرد VDSL، در اغلب موارد مشابه ADSL است. علیرغم شباهت‌های موجود در این زمینه اختلافات متعددی نیز مانند موارد زیر وجود دارد مانند:
-سرعت دانلود در استاندارد VDSL ، ۵۲ مگابیت دانلود و ۱۶ مگابیت آپلود و در حالت VDSL۲، ۱۰۰ مگابیت دانلود و تا ۲۲ مگابیت آپلود که در هر دوحالت بصورت نامتقارن است.
- ارائه سرویس از کافوهای نوری نزدیک به مشترک که باعث افزایش کیفیت سرویس و سرعت می‌شود.
- استفاده از بستر سیم‌های مسی مشترک و بدون نیاز به تعویض و یا سیم کشی دوباره.
- امکان ارائه خدمات ارزش افزوده مختلف به مشترکین مانند خطوط تلفن SIP (تلفن بر بستر اینترنت)، ویدئو کنفرانس ، IP-Tv وغیره

ای دی اس ال (ADSL) مخفف عبارت Asymmetric digital subscriber line به معنای "خط اشتراک دیجیتال نامتقارن" بوده و یکی از زیر شاخه‌های تکنولوژی DSL است، تکنولوژی ADSL نسبتاً جدید بوده و به کاربران اجازه می‌دهد که علاوه بر انتقال صوت از طریق خطوط تلفن، به انتقال داده آن هم با نرخ زیاد نیز دست یابند.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...