رفتن به مطلب

پیروزی قاطع زنان والیبالیست ایران برابر تیم آمریکایی


ارسال های توصیه شده

 

156481974.jpg

تهران- ایرنا- ملی پوشان والیبالیست در چهارمین دیدار تدارکاتی خود برابر تیم یپ‌اس‌ایی‌یو ۲۳ آمریکا، به میدان رفته و با نتیجه ۳ بر صفر موفق به شکست این تیم شدند.

تیم ملی والیبال زنان در دیدار با یپ‌اس‌ایی‌یو ۲۳ آمریکا به برتری سه بر صفر دست یافتند. ملی پوشان ست اول، دوم وسوم را با نتیجه ۲۵-۱۴، ۲۵-۱۹ و ۲۵-۱۰ بردند.

این تیم پیش از این موفق به شکست کرواسی و ژاپن شده بود. اما در دیدار با تیم کنفرانس غرب آمریکا، این بازی را به این تیم واگذار کردند.

جواد مهرگان مدیرفنی تیم ملی والیبال زنان در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: دیروز بعد از ظهر یک بازی دوستانه با نماینده ایتالیا داشتیم که این دیدار جزو تورنمنت نبود و سه بر صفر موفق به برد این تیم شدیم.

وی افزود: این بازی به این دلیل برگزار شد که می خواستیم والیبالیست‌های جوان تر ما به خاطر بازی نکردن در این تورنمنت، یک دیدار دوستانه داشته باشند.

مدیر فنی تیم ملی والیبال زنان بیان کرد: امروز هم والیبالیست‌های ما تیم یپ‌اس‌ایی‌یو ۲۳ آمریکا را بردند و به عنوان تیم دوم گروه باید با تیم اول گروه دیگر بازی کنند.

وی ادامه داد: البته امروز بازی دیگری را با تیم بیجین چین ۸.۳۰ به وقت ایران خواهیم داشت و در صورت برد به بازی فینال هم خواهیم رفت.

ملی پوشان در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود تا روز سی ام تیر در اسلوونی و کرواسی به مصاف تیم‌های دیگر می‌روند.

زنان والیبالیست ایران خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

تیم ملی والییال ایران از ٢٦ مرداد تا سوم شهریور در مسابقات قهرمانی آسیا در کره جنوبی شرکت می‌کند. ایران در گروه اول مسابقات به مصاف کره جنوبی و سنگاپور می‌رود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...