رفتن به مطلب

آموزش حذف اطلاعات شخصی از نرم‌افزار تغییر چهره FaceApp


ارسال های توصیه شده

آموزش حذف اطلاعات شخصی از نرم‌افزار تغییر چهره FaceApp

10259037_344.jpg

در این خبر به شما روشی را آموزش می‌دهیم که به وسیله آن می‌توانید اطلاعات خود را از سرورهای نرم‎‌افزار FaceApp پاک کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در هفته‌های گذشته نرم‌افزاری در دنیای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد. نرم‌افزاری به نام FaceApp - فیس اپ که پس از دریافت عکس کاربر آینده او در سن ۸۰ سالگی را نشان می‌دهد. تصاویر خروجی این برنامه مدتی است در شبکه‌های اجتماعی بسیاری مانند توئیتر، اینستاگرام و فیسبوک دیده‌ می‌شوند.

البته شایعاتی مبنی بر جاسوسی بودن این نرم‌افزار نیز منتشر شده بود که پس از مدتی تکذیب شد. البته در این مسئله که برای تغییر سن کاربر باید عکس انتخابی به یک سرور خارجی ارسال شود، شکی نیست اما هنوز مشخص نیست که این سرور عکس‌ها را ذخیره می‌کند در نتیجه نمی‌توان آن را جاسوسی دانست. درضمن اگر شما از عکس‌هایی استفاده کنید که تاکنون در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اید دیگر مشکلی پیش نمی‌آید زیرا اگر قرار به جمع‌آوری این عکس‌ها باشد تاکنون این کار صورت گرفته است.

اما بعضی به امنیت اطلاعات خود اهمیت می‌دهند و برایشان مهم است که این عکس‌ها از سرور FaceApp حذف شوند. اتفاق خوبی که اخیرا رخ داده این است که توسعه‌دهندگان این نرم‌افزار معروف با همکاری یکدیگر یک ویژگی به FaceApp اضافه کرده‌اند که امنیت کاربران را باز می‌گرداند. با این ویژگی جدید کاربران می‌توانند به راحتی از FaceApp درخواست کنند اطلاعاتشان را از سرورهای خود حذف کند.

10259050_122.jpeg

روش حذف اطلاعات از نرم‌افزار FaceApp

مراحل حذف اطلاعات از سرورهای فیس‌اپ آن طور نیست که ممکن است شما فکر کنید، یعنی در واقع بخش جداگانه‌ای برای آن وجود ندارد. برای این کار ابتدا باید نرم‌افزار FaceApp را در تلفن همراه خود اجرا کنید. سپس به بخش تنظیمات رفته و از آن‌جا روی گزینه پشتیبانی کلیک کنید. در صفحه باز شده "گزارش یک مشکل" را انتخاب کنید.

Settings —> Support —> Report a bug

صفحه‌ای برای شما باز می‌شود که باید در آن‌جا متن گزارش را بنویسید. در قسمت "موضوع گزارش" حتما عنوان Privacy (حریم خصوصی) را قید کنید و در بخش بعدی از این نرم‌افزار بخواهید که اطلاعات شما را حذف کنید. برای حذف اطلاعات شما از سرورهای FaceApp این کار کافیست.

بنیانگذار این برنامه، یاروسلاو گونچاروف، اعلام کرده است که این شرکت اطلاعات کاربران را با نرم‌افزارهای شخص ثالث به اشتراک نمی‌گذارد. او همچنین اضافه کرد که این بهترین روش برای حذف اطلاعات کاربران از سرورهای این شرکت است. گونچاروف اظهار داشت که تیم پشتیبانی شرکت او در حال حاضر با گزارش‌های بسیار زیادی مواجه شده اما این درخواست ها در اولویت آن‌ها است. گونچاروف همچنین اظهار داشت که تیمش در حال کار بر روی یک رابط کاربری بهتر است که این کار را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...