رفتن به مطلب

برج کتاب، کتابفروشی با تجربه ای متفاوت!


Tamana73

ارسال های توصیه شده

 
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

این فروشگاه کتاب متفاوت و منحصر به فرد توسط گروه طراحان داخلی HMA در مساحت تقریبا 2000 متر مربع در چین طراحی و اجرا شده است در ابتدا برای طراحی، از کوههای بزرگ  Khingan و زندگی تازه نهفته زیر برف در فصل زمستان و از بهارکه زمینش بارور، آفتاب زیاد ، آب فراوان و همه چیز پر از نیرو است الهام گرفته شده است از این جهت طراحان از مواد طبیعی و ساده برای ایجاد احساس گرما و با استفاده از چوب، ساختار فولادی و رنگ های زرق و برق دار محلی برای عملکرد فوق العاده و قدرتمند در این پروژه استفاده کرده اند.
طراحی داخلی کتابفروشیطراحی داخلی کتابفروشیطراحی داخلی کتابفروشی
معماران درطراحی این فروشگاه کتاب سعی داشتند تا فضای موجود با قدرت های جادویی مختلف پر شود: یکپارچه سازی و شکوفایی انواع دانش ها، به منظور پیشرفت و گسترش هدف اصلی بوده به نحوی که کاربران بتوانند به غیر ازکتاب خواندن و یا خریداری کتاب سورپرایزهای کوچکی مانند سرگرمی ها، فضاهای مکث، انعکاس، تعاملات متفاوت را تجربه کنند.
طراحی داخلی کتابفروشیطراحی داخلی کتابفروشیطراحی داخلی کتابفروشی
در فضای اصلی، یک قفسه کتاب بزرگ دایره ای فضای گسترده ای را شامل شده که به ویژگی مهم و نقش پررنگ مرکزی در فروشگاه ، تبدیل شده است. به نحوی که بازدیدکنندگان می توانند به راحتی با گذر از پله ها کتاب ها را مورد بررسی قرار دهند و به تمامی آن ها به راحتی دید کافی داشته باشند. برج کتاب بزرگ در مرکز فروشگاه کتاب، مانند درختی قوی قدرت و مفهوم زندگی را یادآور می شود پنجره شیشه ای نور کافی را از طریق برج کتاب در مرکز حرکت می دهد و با ایجاد نور و سایه تنوع بصری ایجاد می نماید.
طراحی داخلی کتابفروشیطراحی داخلی کتابفروشی
در مقابل راه پله دایره ای، یک کافه کوچک در طبقه همکف قرار گرفته است و فرصتی را برای لذت بردن از قهوه در حین خرید و مطالعه کتاب را نیز مهیا ساخته  همینطور نشیمن های تخم مرغی که با گیاهان پوشانده شده، ویژگی های جالبی را ایجاد کرده و یک فضایی صمیمی تر برای تعاملات به وجود آورده است.کتابفروشی با استفاده از مواد خاکستری رنگی مشخص می شود و در ترکیب با چوب و فلز قهوه ای رنگ، زیبایی در نتیجه آرامش را در محیط اطراف فراهم می کند. در ادامه با پلان های این کتابفروشی با 
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
 همراه باشید....
پلان  کتابفروشی
پلان کتابفروشیپلان کتابفروشی
 
لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...