رفتن به مطلب

اختتامیه جشنواره فیلم توکیو با «مرد ایرلندی» اسکورسیزی


ارسال های توصیه شده

جشنواره بین المللی فیلم توکیو اعلام کرد که «مرد ایرلندی» ساخته جدید «مارتین اسکورسیزی» در پنجم نوامبر به عنوان فیلم اختتامیه این جشنواره روی پرده خواهد رفت.

به گزارش اکسـیر، به نقل از اسکرین دیلی، فیلم جدید «اسکورسیزی» که اکران جهانی خود را در بیست و هفتم سپتامبر و در جشنواره فیلم نیویورک آغاز خواهد کرد، پیش از این به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره فیلم لندن نیز برگزیده شده بود.

 

این فیلم نهمین همکاری «اسکورسیزی» و «رابرت دنیرو» است و همچنین اولین تجربه همکاری این کارگردان سرشناس و «آل پاچینو» را نیز رقم زده است. «جو پشی» و «هروی کیتل» دو بازیگر قدیمی فیلم‌های اسکورسیزی نیز در این فیلم بازی کرده‌اند.

«استیو زایلیان» که قبل از این نگارش فیلم‌نامه ساخته‌هایی چون «دارو دسته نیویورکی‌ها»، «فهرست شیندلر» و «مانی‌بال» را بر عهده داشته، فیلمنامه «مرد ایرلندی» را نیز نوشته است. داستان فیلم نیز درباره یک تبهکار مافیایی به نام «فرانک شیرن» است که با اقتباس از کتاب «شنیدم خانه‌ها را رنگ زدی» نوشته «چارلز براندت» ساخته شده و به پشت پرده قتل مرموز «جیمی هوفا» رئیس اتحادیه کارگران آمریکا می‌پردازد.

این فیلم که با هزینه ۱۶۰ میلیون دلاری ساخته شده است، یکی از امیدهای اصلی کمپانی نتفلیکس در جوایز اسکار ۲۰۲۰ محسوب می‌شود.

جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو در سال گذشته نیز به «روما» یکی دیگر از پروژه‌های «نتفلیکس» ‌توجه ویژه‌ای نشان داد و آن را در بخش اکران ویژه به نمایش درآورد.

پیشتر نام «ایکاش اینجا بودی» به کارگردانی «‌یوجی یامادا» به عنوان فیلم افتتاحیه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو اعلام شده بود.

سی و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم توکیو که از ۲۸ اکتبر آغاز می‌شود، تا پنجم نوامبر به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

سایت مرجع

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

The_Irishman_4.png

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...