رفتن به مطلب

از پدیده تا استخدام


ارسال های توصیه شده

حتما تبلیغات شدید شرکت پدیده را در صدا و سیما به یاد دارید.آنوقت که تلویزیون از صبح تا شب اسکلت های فلزی را در جزیزه کیش و جاهای دیگر نشان می داد و ساده دلانی با دیدن این تبلیغات به خرید سهام آن شرکت روی آوردند و در نهایت کار به جایی رسید که نشان داد مشتی بیسواد این شرکت را اداره می کردند و تا چندی پیش صدا و سیما به خصوص در بخش خبرهای شبانگاهی صدا و سیما از محاکمه مدیران این شرکت و کلاهی که سر مردم گذاشته بودند سخن می گفتند . گردانندگان صداوسیما استدلالشان این است که سیاست های بخش بازرگانی ما مستقل است و ربطی به ما ندارد آنها از یک طرف کتاب های کمک درسی را نفی می کنند و بلافاصله بعد از گزارش ضد کتاب های کمک درسی ، تبلیغات شرکت های بزرگی رانشان می دهند که با فروش همین کتاب ها به تراست تبدیل شده اند . تلویزیون با پزشکان مصاحبه می کند و می گوید پفک و چی توز بدند و درعین حال هر شب تبلیغات همین محصولات مضر را نشان می دهد . اکنون نیز درحال تبلیغات آزمونی است که متولیان اشتغال کشور آن را نفی کرده اند و اصولا عملکردش نامشخص است و هیچکس هم مسئولیت آن را به عهده می گیرد. شما خودتان باید هوشیار باشید و به دام افرادی که  به اسم استخدام به تبلیغات تلویزیونی روی آورده اند اعتنا نکنید . پولی را که یا خود یا والدینتان با زحمت به دست آورده اند به کسانی ندهید که عملکرد آن ها درگذشته و حال توسط متولیان جذب نیرو در کشور نفی شده است . بخش خصوصی سازوکار خود را برای استخدام دارد و برای استخدام متکی به آزمون نیست.آنها هر وقت نیرو بخواهند از شیوه های رایج برای جذب نیرو استفاده می کنند.شیوه هایی کلاسیک که در همه دنیا استفاده می شود.آنچه اکنون توسط تلویزیون تبلیغ می شود هیچ مشابه خارجی ندارد فقط سازوکاری است برای جذب نقدینگی هزاران هزار بیکاری که در کشور به حداقل حق خود که داشتن شغل مناسب است می خواهند برسند و نمی رسند.
دوستان گرامی ، هفتمین آزمون دستگاه های اجرایی توسط سازمان سنجش درحال برگزاری است.این آزمون مورد تایید دستگاه های اجرایی کشور است.توصیه می کنیم ذهنتان را به جای اینکه به شعبده بازی های تلویزیونی مشغول کنید و ترفندهای ضد اخلاقی استخدامی برخی  سودجو  ،  بر روی این آزمون و آزمون های مشابه سازمان های معتبر متمرکز کنید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...