رفتن به مطلب

غذاهایی که قبل پرو خارجی طولانی نید بخورید


mehrnosh111

ارسال های توصیه شده

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.


همان*گونه که هنگام خرید بلیط هواپیما به غذاهایی می*اندیشید که در حین پرواز داخلی و خارجی سرو خواهد شد، پیش از سفر نیز نکاتی را راجع به غذا باید رعایت کنید. درصورتی*که به رژیم غذایی خود پیش از سوارشدن به هواپیما اهمیت ندهید مشکلاتی در طول پرواز برایتان پیش خواهد آمد. هنگام خرید بلیط هواپیما و انجام تدارکات سفر این نکته را در نظر بگیرید که وعده*های غذایی موجود در فرودگاه دارای تنوع نمی*باشند و نباید روی آن*ها حساب کرد.


غذاهای فرودگاه

آنچه در فرودگاه بسیار است غذاهای فست فودی می*باشد. برای اینکه سفر بهتری را تجربه کنید بهتر است خودتان را کنترل کرده و وسوسه نشوید. اگر پرواز خارجی و داخلی شما طولانی خواهد بود ما به شما توصیه می*کنیم که غذای سنگین نخورید و حتماً آب به مقدار زیاد بنوشید. اقلامی مثل هویج و خشکبار نیز برایتان مفید خواهد بود. در این مقاله سعی داریم شما را با منعیات غذایی در طول پرواز و پیش از آن آشنا کنیم.

غذاهای فست فودی

در خرید
بلیط هواپیما به کلاس انتخابی و غذاها بیشتر دقت کنید. اگر دارای حساسیت معده می*باشید و رژیم غذایی خاصی را دنبال می*کنید هنگام خربد بلیط هواپیما این موضوع را در نظر بگیرید. چیزی که واضح است ضرر داشتن غذاهای فست فودی می*باشد. استفاده*ی این غذاها نه*تنها پیش از پرواز داخلی و خارجی بلکه در تمام لحظه*ها باید به حداقل برسد.

مشکلات خوردن غذاهای فست فودی چیست

همان*طور که گفتیم پیش از پرواز به*هیچ*عنوان از غذاهای فست فودی استفاده نکنید. هضم غذاهایی که دارای نمک و چربی بسیار هستند به*مراتب سخت*تر خواهد بود. دلیل دیگر آن بی*حرکتی در طول پرواز است که موجب ورم در ناحیه*ی پاها می*شود. این ورم به علت منع جریان خون در کابین تحت*فشار هواپیما است. در بدترین حالت موجب ایجاد لخته*ی خونی خواهد شد که گاهی حتی به مرگ منجر می*شود. شاید این مسئله به نظر کم*اهمیت باشد اما در واقعیت این*طور نیست و مشکلات جدی در فرد به وجود خواهد آورد. وعده*ی صبحانه نیز بسیار مهم است و پیش از پرواز نباید از وعده*ی سنگینی استفاده کرد. چراکه جریان خون را مختل خواهد کرد. شاید ارتباط مستقیم بین غذاهای چرب و ایجاد لخته وجود نداشته باشد اما احتیاط شرط اول است.

غذاهای نفاخ

چه هنگام خرید
بلیط خارجی یا داخلی پیش از سفر و چه در مواقع دیگر از خوردن از خوردن غذاهای نفاخ اجتناب کنید. بالا بودن فشار فضای کابین موجب نفخ دستگاه گوارش می*شود چه برسد به آن*که غذاهای نفاخ نیز مصرف شود. غذاهای چرب و سرخ*شده را هرگز قبل از پرواز میل نکنید. برخی مواد غذایی مانند پیاز، گل*کلم، لوبیا و ... نیز موجب نفخ ما خواهند شد. رژیم غذایی افراد مشکل*دار را در زمان خرید بلیط هواپیما فراموش نکنید.

نوشیدنی*های گازدار

هنگام پرواز و پیش از آن دقیقاً باید مانند ورزشکاران عمل کنید. به*خصوص هنگامی*که پرواز داخلی یا پرواز خارجی شما طولانی*تر است. سعی کنید که با شرایط اطراف کنار بیایید. نکته*ی مهم این است که به*هیچ*عنوان از نوشیدنی*های گازدار استفاده نکنید زیرا موجب گرفتگی عضله و نفخ شما خواهد شد. به یاد داشته باشید از مواد غذایی که دستگاه گوارش شما را درگیر می*کنند، پرهیز کنید. در صورت رعایت کردن این نکات هنگام پرواز خارجی طولانی مشکلات گوارشی برای خود و اطرافیانتان به وجود خواهید آورد.

دیگر غذاها

طبق تحقیقات مشخص*شده است که مسافرانی که حدود شانزده ساعت پیش از شروع پرواز هیچ*گونه غذایی را مصرف نکرده بودند، سالم*تر مانده و پس از رسیدن به مقصد نیز مشکلات کمتری داشتند. تنها کافیست به خودتان باور داشته باشید و تا زمان رسیدن به مقصد با خیال خوردن شام سرحال باقی بمانید.


جمع*بندی کنیم؟

سعی کنید قبل از پرواز داخلی و پرواز خارجی طولانی*مدت غذای سبک و سالم مصرف کنید. تا جایی که ممکن است از مصرف نوشابه و نوشیدنی*های گازدار خودداری کنید. غذاهای فست فودی و نفاخ را هم بهتر است استفاده نکنید.

در صورت نیاز به جستجوی
بلیط تک و بلیط هواپیما و خرید پرواز خارجی و داخلی ، می*توانید به سایت سام سیر مراجعه کرده و خرید بلیط خود را به*صورت آنلاین انجام دهید و فرآیند خرید خود را سرعت بخشید.منبع: بلیط هواپیما سام سیر
لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...