رفتن به مطلب

صرفه جویی در هزینه ها و زمان با اجاره تجهیزات نمایشگاهی


ارسال های توصیه شده


b4cbf-%D8%B5%D8%B1%D9%81%D9%87%20%D8%AC%

فرقی ندارد در نمایشگاه محلی شرکت کرده اید یا در یک نمایشگاه بین المللی در هر صورت اجاره تجهیزات نمایشگاهی علاوه بر اینکه باعث صرفه جویی در هزینه هایتان می شود ، به رشد کسب و کارتان نیز کمک می کند.برای اینکه بتوانید کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید نیاز به یک غرفه دارید. در این مقاله سعی داریم لوازمی را که برای داخل و بیرون غرفه نیاز است را به شما معرفی کنیم :

پوسترها

یکی از ساده ترین روش ها برای معرفی محصولات پوستر ها هستند. اگر در این پوسترها بیشتر روی نام برند و خدمتی که ارائه می شود کار کنید تاثیر بهتری دارد.بهتر است از یک شرکت اجاره تجهیزات نمایشگاهی یک کانتر اجاره کنید و از پوسترها روی کانتر استفاده کنید.



بنرها

متنی که روی بنر ها نوشته می شود باید به اندازه ای بزرگ باشد که از دور به راحتی قابل خواندن باشد و پیام شما را به وضوح منتشر کند.پیشنهاد ما به شما اجاره رول آپ و پاپ آپ برای بنر است.



تراکت ها

برای به وجود آمدن علاقه مندی بیشتر باید پیشنهاد های ویژه ای را در تراکت ها بیان کنید و آن را بین رهگذران پخش کنید و جمعیت را به سمت غرفه خود بکشانید.



بروشورها

یکی از بهترین روش ها برای نمایش محصولات و خدماتتان بروشورها هستند.اگر بروشور شما شامل لیست قیمت و توضیحاتی درباره ی برندتان باشد بهتر است.





ویترین و جا کاتالوگی

اجاره جا کاتالوگی از شرکت
اجاره تجهیزات نمایشگاهی که باید با فضای غرفه شما هماهنگی داشته باشد یکی از بهترین راه ها برای ارائه بروشورها و کاتالوگ هاست. ویترین و جا کاتالوگی باید جایی قرار بگیرند که دسترسی راحتی برای همه ی شرکت کنندگان داشته باشند.



هدیه ها

اگر تمایل دارید بعد از نمایشگاه ، کسب و کار شما در ذهن بقیه باقی بماند و به فراموشی سپرده نشوید بهترین راه تهیه ی هدیه های تبلیغاتی مانند خودکار یا لیوان با نام یا لوگوی برند شماست.





لباس

برای حرفه ای به نظر رسیدن لباسی بپوشید که روی آن لوگوی برندتان حک شده باشد. با پوشیدن چنین لباسی در میان جمعیت متفاوت ظاهر می شوید و باعث تبلیغ کسب و کارتان خواهید شد.



میز و صندلی

برای ارائه توضیحات درباره خدمات و محصولاتتان به کسانی که به کسب و کار شما علاقه مند شده اند به میز و صندلی نیاز دارید.احتمالا طراحی غرفه شما در هر نمایشگاه متفاوت خواهد بود بنابراین بهترین راه اجاره میز و صندلی از شرکتی است که در زمینه اجاره تجهیزات نمایشگاهی فعالیت می کند.

تلویزیون

برای پخش کردن ویدئو یا موشن گرافی در غرفه ی کسب و کارتان که برای معرفی برند خود تهیه کرده اید به یک تلویزیون نیاز دارید.مهم ترین نکته برای گذاشتن تلویزیون در غرفه اندازه آن است. تلویزیون باید به اندازه ای باشد که محتوای ویدئو به راحتی دیده شود و مخاطبان به خوبی با آن ارتباط برقرار کنند. اگر تلویزیونی ندارید که مناسب غرفه شما باشد می توانید آن را اجاره کنید .



اجاره تجهیزات نمایشگاهی

خرید تجهیزات نمایشگاهی برای کسی که کار غرفه سازی انجام می دهد یا برای صاحب برند ، کار عاقلانه و به صرفه ای نیست. برای اجاره ی تجهیزات نمایشگاهی به شرکتی مراجعه کنید که معتبر باشد تا دیگر نگران خراب بودن یا کهنه بودن وسایل نباشید . با کرایه کردن تجهیزات هم در وقت و هزینه هایتان صرفه جویی می کنید و هم به راحتی و بی دردسر غرفه مد نظرتان را درست می کنید.

با رعایت نکات بالا میتوانید تاثیر بسیاری روی شرکت کنندگان داشته باشید و باعث رشد و معرفی هر چه بهتر کسب و کارتان شوید .منبع: 
اجاره تجهیزات نمایشگاهی آرمان

 
لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...