رفتن به مطلب

معرفی تجهیزات نمایشگاهی مورد نیازدر غرفه سازی ها


ارسال های توصیه شده


e22ae-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C_%D8

در این مقاله تجهیزات نمایشگاهی مفید را که برای شرکت در یک نمایشگاه به آن احتیاج دارید معرفی شده و کاربرد هر یک به طور مختصری توضیح داده شده. در ادامه به آنها می پردازیم.



حدودا همه ی افراد حقیقی و حقوقی برای رسیدن به هدف خاص ومشترکی در نمایشگاه ها ثبت نام می کنند و در آن شرکت می کنند و آن هدف خاص “معرفی محصولات و یا خدمات خود و افزایش فروش آنها” است! برای رسیدن به این هدف همه ی افرادی که شرکت می کنند به تجهیزات نمایشگاهی مفید احتیاج دارند تا به وسیله آن تجهیزات بتوانند محصولات و خدمات خود را بهترین نحو ممکن ارائه دهند. همه ی این تجهیزات قابل خرید و اجاره است. تجهیزات نمایشگاهی بسیار گسترده و متنوع هستند و در حالت کلی بیشتر دارای سازه های تبلیغاتی و تشریفاتی هستند. اما نکته قابل توجه این است هر شرکت باید با توجه به بودجه ی خود در این زمینه تبلیغات کند.



ابزارهای و تجهیزات تبلیغاتی در غرفه سازی

قطعا که تمامی شرکت کننده ها در نمایشگاه ها می خواهند به شدت موجب جلب توجه بازدید کنندگان که به بازدید از نمایشگاه می آیند، شوند. به همین خاطر برای دستیابی به این مورد باید از
تجهیزات نمایشگاهی پر کاربرد و مفید برای تبلیغات استفاده کرد.

استند و رول آپ تبلیغاتی نمایشگاهی



استند ایکس نمایشگاهی

یکی از ابزارهایی که بسیار در تجهیزات نمایشگاهی استفاده می شود، استند ها و رول آپ ها هستند. شرکت کنندگان هر مطلب تبلیغاتی ای که بیشتر نظر بازدیدکنندگان را جلب می کند بر روی این استند ها چاپ می کنند. این استند ها دارای وزن کم و قیمت ارزان هستند و بیشتر شرکت کنندگان از آن استفاده می کنند. این دو مورد خیلی تفاوت زیادی ندارد فقط از نظر ظاهر کمی باهم فرق می کنند.

پاپ آپ و میز کانتر

این دو مورد نقش مهمی دارند و باعث می شوند جذابیت غرفه سازی بیشتر شود. شخص برای توضیحات و ارئه ی خدمات به عنوان نماینده ی شرکت پشت میز کانتر می ایستد و همین طور کاتولوگ یا بروشور های تبلیغاتی را بر روی این میز می گذارد و به بازدید کنندگان ارائه می دهد. پاپ آپ ها همچنین دیواری منحنی شکل هستند که لگو ی شرکت یا مطلب خاصی روی ان چاپ می شود و با میزکانتر یک شکل هستند. این پاپ آپ ها ی جذاب داخل غرفه سازی قرار میگیرد.

اجاره ملزومات غرفه سازی



میز و صندلی و ویترین

اکثر شرکت کنندگان که می خواهند محصولی را معرفی کنند از ویترین های زیبایی برای به نمایش گذاشتن آن استفاده می کنند. تجهیزات نمایشگاهی دیگری مثل میز و صندلی برای کاربرد های خاصی طراحی شده اند. برخی از صندلی چرخدار برای نشستن پشت کانتر استفاده می کنند. و همین طور برخی از میز و صندلی برای پذیرایی استفاده می کنند.

تجهیزات تشریفاتی و پذیرایی

برخی از شرکت کنندگان به منظور به وجود آوردن فضایی رسمی تر و جذاب تر کردن غرفه سازی ، به اجاره تجهیزات نمایشگاهی مثل میز و صندلی VIP یا مبل اداری ، آبسردکن ، قهوه سازِ و … می پردازند.

لوازم صوتی و تصویری

اکثر شرکت های بزرگ و دارای اعتبار برای اینکه محصولات و خدمات خود را بهتر ارائه دهند تجهیزات نمایشگاهی مثل تلویزیون های ال ای دی به منظور پخش تیزر و باند های صوتی ، استند های دیجیتالی و یا پروژکتور ها را اجاره می کنند تا جذابیت کارشان را افزایش دهند.منبع: 
تجهیزات نمایشگاهی آرمان

 
لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...