رفتن به مطلب

ویژگی های بهترین لباس کار (پارت اول)


ارسال های توصیه شده

%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%84%D8


بهترین لباس کار در تهران
یکی از تولید کننده گان بهترین لباس کار در تهران و حتی ایران، لباس کار سعید است. لباس کار سعید برای جلب رضایت 100 درصدی مشتریان خود و همچنین خدمات پشتیبانی پس از فروش محصول و همچنین ایجاد روابط عمومی بالا برای ارتباط با مشتری ، همه امکانات لازم و ضروری را برای تسهیل مشتریان در هنگام خرید از فروشگاه اینترنتی لباس کار سعید فراهم کرده است.

لباس کار با کیفیت بالا و جنس پارچه اعلاء
استفاده از کیفیت پارچه بالا در تولید لباس کار ایمنی یکی از اساسی ترین مسائل موجود در صنعت لباس کار می باشد. به همین منظور برای دستیابی،خرید و پوشیدن همچین لباس کار با کیفیتی ، تنها در فروشگاه لباس کار سعید میسر می باشد.

لباس کار محبوب
همانطور که میدانیم ، لباس کار هر یک از ارگان ها و اداره جات با یکدیگر متفاوت است و لباس کار سعید با تولید بیش از 100 مدل لباس برای انواع کار و همسو با سلایق اکثریت مشتریان ،توانایی تامین نیازی های متفاوت در این زمینه را با تولید بهترین لباس دارا می باشد. لباس کار سعید موفق به کسب رتبه 1 در فروش لباس کار در میان انبوه تولید کنندگان لباس در این زمینه شده است.

لباس کار سعید
در این فروشگاه اینترنتی امکان خرید انواع لباس کار فراهم میباشد. فروشگاه لباس کار سعید یکی از کاملترین فروشگاه اینترنتی در این صنف ایمنی است. تولید محصولات موجود در لباس کار سعید با دقت بالا صورت می گیرد و استفاده از بهترین پارچه لباس کار از اولویت های این فروشگاه می باشد. و همین از دلایل کسب رضایت کامل مشتری در هنگام خرید محصول و افزایش روز افزون محبوبیت فروشگاه سعید می باشد. راحتی در پوشیدن و استفاده آسان از لباس کار و همچنین داشتن ایمنی مورد نیاز و رعایت استاندارد های موجود در این زمینه ، از ویژگی های خرید لباس کار از فروشگاه سعید می باشد.

لباس کار مناسب
معنی اینکه یک لباس کار مناسب کار است یا نه چیست ؟! آیا برای انجام هر نوع کاری می توان از یک دست لباس مشترک استفاده نمود ؟! بطور ساده به لباس کاری میتوان لقب مناسب را داد که بتواند حداقل نیاز های فرد را در پوشش مناسب بدن و فراهم آوردن ایمنی لازم در هنگام کار فراهم سازد. به عنوان مثال لباس یک فرد برقکار می بایست علاوه بر پوشاندن کل نواحی بدن ، از پنبه خالص و عاری از استفاده از هرگونه فلز رسانا باشد.

ویژگی های یک لباس کار مناسب برق کاری
برای سروکار داشتن با برق می بایست از لباس به خصوصی با شرایط ویژه ی استفاده نمود :

1 – لباس کار باید مناسب کار و منطبق بر وضعیت آب و هوایی محل کار فرد باشد.

2 – سایز لباس باید طوری باشد که متناسب با سایز بدن فرد باشد که در غیر این صورت تنگ و یا گشاد بود لباس ممکن است فعالیت بدنی فرد را در هنگام کار محدود کند.
برای دیدن انواع کفش ایمنی می توانید روی کلمه کفش ایمنی کلیک کنید.
3 – مناسب بودن اندازه جیب های یک لباس کار بسیار مهم می باشد . برآمده و یا بزرگ بودن جیبها در حین کار ممکن است خطر آفرین باشد و همچنین تعداد جیب یک لباس می بایست مناسب با نیاز فرد در حین کار باشد و از بکار بدن جیب های اضافی و بی مورد بر روی لباس حدالامکان خودکاری کنیم.

4 – دقت بالا در استفاده از نوع جنس دکمه و زیپ در دوخت در لباس برقکاران بسیار حائز اهمیت میباشد. در صورت استفاده از فلزات رسانا در این لباس، فرد را با خطرات جدی در هنگام کار مواجه می کنیم.

5 – بهترین پارچه برای استفاده افراد در حین کار با برق می بایست دارای درصد بالای پنبه و یا به اصطلاح نخی باشد. در واقع علت این امر نچسبیدن پارچه لباس کار در حین سوختن به بدن فرد می باشد.منبع: لباس کار سعید

 
لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...