رفتن به مطلب

چه نکاتی را در هنگام خرید ماشین ظرفشویی صنعتی رعایت کنیم؟


ارسال های توصیه شده

نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که چون ماشین ظرف شویی صنعتی یک دستگاه برقی است باید به مصرف انرژی آن دقت کنیم که در مصرف برق صرفه‌جویی شود و این امر با دقت در برچسب انرژی دستگاه ممکن می‌شود. همچنین باید به مصرف آب آن دقت کنیم و ماشینی را انتخاب کنیم که آب کمتری مصرف کند و نکته دیگری که وجود دارد ماشین ظرفشویی در مدل‌ها و طرح‌های مختلفی تولیدشده است که با توجه به نیازمان آن را انتخاب می‌کنیم.همچنین دسترسی به اجزای ماشین ظرفشویی صنعتی و طرز خالی و پر کردن دستگاه و تنظیم کردن دما و نوع ولتاژ مصرفی مواردی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنیم.
%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B8%D8

قیمت ماشین ظرفشویی صنعتی به چه عواملی بستگی دارد؟


مدل ماشین ظرفشویی صنعتی نقش مهمی در قیمت آن دارد و بعدازآن برند دستگاه تأثیر بسزایی دارد. نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که به ایرانی و خارجی بودن دستگاه دقت داشته باشیم اگر دستگاه خارجی تهیه می‌کنیم توجه داشته باشیم که در شرکت ایرانی مونتاژ نشده باشد و دستگاه ایرانی را از شرکت معتبر تهیه کنیم که قطعاً ایرانی و خارجی بودن دستگاه در قیمت آن تأثیرگذار است .

کاربرد دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی چیست؟


اصلی‌ترین مسئله در استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی که از تجهیزات صنعتی آشپزخانه است صرفه‌جویی در برق و آب است و مسئله دیگر بهداشت و نظم و انضباط در محیط آشپزخانه صنعتی است.

علاوه بر این مسائل به دلیل شستشو با دمای بالا باعث تمیزی و بهداشت در ظروف می‌شود و از شلوغی محیط و شکستگی ظروف جلوگیری می‌شود .

ویژگی و مزایای ماشین ظرفشویی صنعتی چیست؟


1- رعایت بهداشت در شستشو ظروف
2- کاهش هزینه و صرفه‌جویی در زمان و هزینه
4- کاهش مصرف انرژی
5- کاهش مصرف آب

%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B8%D8

کاربرد مایع ماشین ظرفشویی صنعتی چیست؟


مایع شوینده ماشین ظرفشویی صنعتی برای شستشوی ظرف‌ها استفاده می‌شود.

قرص‌های ماشین ظرفشویی و پودر ظرفشویی و ژل در شستشو ظروف استفاده می‌شود. نکته اساسی در استفاده از شوینده‌ها، سازگاری آن‌ها با دستگاه می‌باشد. مایع ماشین ظرفشویی باکیفیت بالا ساخته می‌شود، پودر مایع ماشین ظرفشویی را می‌توان در بیمارستان‌ها و رستوران‌ها استفاده نمود.

استفاده از ژل ماشین ظرفشویی صنعتی ازلحاظ اقتصادی مناسب است چون ژل ماشین ظرفشویی علاوه بر شستشوی ظروف استیل، ظروف روی و آلومینیم را نیز بدون سیاه نمودن تمیز نموده و ظروف کریستال و شیشه‌ای را نیز به‌خوبی تمیز می‌نماید.
مزایای استفاده از مایع ماشین ظرفشویی صنعتی:


1-.مقرون‌به‌صرفه ازنظر اقتصادی
2-چربی زدایی قوی
۳- مایع شوینده ماشین ظرفشوی در ظروف استیل، روی و شیشه‌ای براقیت خوبی ایجاد می‌نماید.
منبع: مایع ماشین ظرفشویی صنعتی, تهران تجهیز
لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...