رفتن به مطلب

مزیت های درب ریلی شیشه ای برای منازل


simaa02

ارسال های توصیه شده

 

dark-rollup-door.jpgZgvMTlN5YWgiZQAAAABJRU5ErkJggg==

توهم فضای بیشتر
درب ریلی شیشه ای به خاطر اینکه مثل آینه نور را بازتاب می‌دهد باعث می‌شود اتاق شما بزرگ‌تر از اندازه ی واقعی اش به نظر بیاید. استفاده از این درب ها برای منازلی که آشپزخانه یا اتاق نشیمن کوچک دارند بسیار مفید است و باعث می‌شود فضای آن ها بزرگ‌تر به نظر برسد. در ادامه مزیت های دیگر استفاده از این درب ها را به شما خواهیم گفت تا با اطلاعات بیشتری از آن استفاده کنید و تصمیم گیری راحت تری داشته باشید.

ظاهر
همان‌طور که می‌دانید درب ریلی شیشه ای بسیار شیک است و استفاده از آن می‌تواند فضای خیلی شیکی را به خانه ما ببخشد. درب ریلی شیشه ای کاربردها و عملکردهای مختلفی دارد و به همین دلیل در اندازه ها، رنگ ها و سبک های متنوعی ساخته و تولید می‌شود. از این رو به راحتی می‌توانید دربی که با منزل شما سازگاری بیشتری دارد را انتخاب کنید. درب ریلی شیشه ای را می‌توان در هر سبک و اندازه ای ساخت و در جای دلخواه نصب کرد.

امنیت
این درب ها می‌توانند امنیت مورد نیاز را در برابر مزاحمان و سارقان داشته باشند. امنیت مسئله ی بسیار مهمی است و 30 درصد دزدی ها از راه درب های باز انجام می‌شوند. محکم کاری های آلومینیومی و درزگیرها باعث می‌شوند درب منزل شما محکم در جای خود باقی بماند اما این مثل یک مکانیزم تقلبی به نظر می‌رسد چون می‌توانند همان‌طور که درب در جای خودش است آن را از قابش خارج کنند.

امکان مشاهده و نظارت بر اتفاق های بیرون از منزل
درب ریلی شیشه ای علاوه بر اینکه احتمال دزدی را کاهش می‌دهند، به شما این امکان را می‌دهند که بتوانید محیط بیرون از منزل مثل حیاط خلوت را به راحتی مشاهده کنید و بدانید چه اتفاقاتی در بیرون منزل رخ می‌دهد. این افزایش دید باعث می‌شود امنیت شما و منزلتان بیشتر شود چون می‌توانید همه جا را نگاه کنید و در صورت وجود تهدید سریعاً متوجه شوید. 
درباره درب ریلی بیشتر بدانید

ارزش خانه را بالا می‌برند.
اضافه کردن درب ریلی شیشه ای به خاطر بیشتر کردن نور طبیعی در منزل شما باعث می‌شود ارزش خانه بالاتر برود چون هر چیزی که باعث افزودن نور طبیعی شود از ارزش زیادی برخوردار است. در واقع نصب کردن یک درب جدید در خانه ارزش آن را بالا می‌برد.

اضافه کردن توری به درب
برای اینکه ساختار منزل خود را بهبود دهید می‌توانید یک درب توری را به درب ریلی شیشه ای خود اضافه کنید. بیشتر درب ریلی هایی که ساخته و تولید می‌شوند می‌توانند به یک صفحه ی توری از سمت خارجی خود تجهیز شوند. به همین علت خیلی از افراد به اینکه از این درب ها در آشپزخانه یا پاسیو خود استفاده کنند تمایل زیادی نشان می‌دهند. با استفاده از این درب ها علاوه بر اینکه از ورود نور و دیدن بیرون لذت می‌برید، از ورود حشرات نیز جلوگیری می‌کنید.
یکی از مزیت های استفاده از توری این است که هوا در فضای شما جریان دارد و کمک زیادی در خنک نگه داشتن آن می کند. دیگر نیازی نیست از سیستم تهویه خود استفاده کنید فقط کافی است اهرم درب ریلی را کشیده و آن را باز کنید تا از ورود هوای خوب لذت ببرید. زمان آشپزی و کار در اشپزخانه با باز کردن درب ریلی می‌توانید بخارها را خارج کرده و از هوای تازه استفاده کنید.

مناظر بهتر
با استفاده از درب ریلی شیشه ای هم ارزش خانه خود را بالا می‌برید و هم از مناظر زیبا و فوق العاده استفاده می‌کنید. درب شیشه ای باعث افزایش محدوده ی دید شما می‌شود و منظره های پانوراما را در اختیار شما می‌گذارد.منبع: درب ریلی اکترو حفاظ

 
 
لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...