رفتن به مطلب

گروه مهندسی فضای سبز


ارسال های توصیه شده

#

فعالیت علمی این گروه با تأسیس رشته مهندسی فضای سبز در سال 1372برای اولین بار در ایران با پیشنهاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آغاز و در حال حاضر دارای 6 نفر عضو هیئت علمی شامل 1 استادیار 4 مربی و یک مربی آموزشیار است که تنها در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

#

هدف رشته

#

هدف از تأسیس این رشته مطالعه و بررسی در زمینه طراحی، کاشت و پرورش نباتات و تلفیق علوم گیاهی با معماری است. دانش‌آموختگان این رشته به عنوان کارشناس در زمینه‌های مختلف از جمله طراحی پارک و پارکسازی، طراحی محوطه‌های ویژه، طراحی پارکهای ویژه، طراحی کاشت گیاهان زینتی، انتخاب گونه‌های درختی برای مناطق مختلف کشور، جنگلکاری، ایجاد نهالستانهای جنگلی و مدیریت آنها، تولید و پرورش گل، چمن‌کاری و نگهداری آن، تولید و پرورش گیاهان آپارتمانی، مدیریت نگهداری فضای سبز ـ تهیه طرحهای توسعه فضای سبز تبحر پیدا می‌کنند و به عنوان مدیر، مجری و ناظر فضای سبز در مناطق شهری و پارکهای منطقه و ملی و باغهای گیاهشناسی مربوط به بخش دولتی و یا خصوصی منشأ خدمت می‌گردند.

لینک به دیدگاه
  • 1 سال بعد...
  • 1 سال بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...