رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

  • 4 ماه بعد...
  • پاسخ 77
  • ایجاد شد
  • آخرین پاسخ

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

بهترین ارسال کنندگان این موضوع

  • 1 ماه بعد...
  • 4 هفته بعد...

کتابخانه های خانگی اغلب خصوصی و شخصی هستند ومی توان گفت کتابخانه هر فرد در خانه بیانگر و معرف شخصیت اوست و نه تنها یک سرگرمی به شما می رود بلکه می تواند بسیار مفید و کارآمد نیز باشد. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به جمع آروی مجموعه هایی از کتاب های مختلف علاقه مند و مشتاق هستید و از طرفی ایجاد یک کتابخانه خانگی را کار دشواری می دانید توصیه می کنیم ایده های ما را که در این مطلب ذکر کرده ایم با دقت مطالعه و اجرا کنید تا شما هم بتوانید کتابخانه شخصی خود را در خانه خود داشته باشید.

 

 

library1.jpg

1. انتخاب و اختصاص دادن یک اتاق مناسب و فضای کافی برای کتابخانه

 

فضا و اتاقی که قرار است کتابخانه در آن قرار گیرد از اهمیت زیادی برخوردار است.این فضا باید دارای سقفی بلند باشد و جا به اندازه کافی برای قرار دادن وسایل مرتبط فعلی و وسایلی که ممکن است در آینده به این قسمت اضافه شود وجود داشته باشد. البته این نکته را نیز فراموش نکنید که حتما لازم نیست یک اتاق مجزا را برای کتابخانه در نظر بگیرید. بلکه شما می توانید قسمتی از اتاق خواب خود و یا قسمتی از هر فضای دیگر در خانه را به کتابخانه اختصاص دهید.

 

 

library2.jpg

2. انتخاب و استفاده از طبقات مناسب و کارآمد

 

ببینید چه نوع طبقه بندی برای فضای مورد نظر شما برای کتابخانه مناسب تر است. شما می توانید با توجه به فضایی که دارید از طبقات تو کار, ایستاده, چوبی, فلزی و... استفاده کنید.

 

 

library3.jpg

3. رنگ, بافت و نحوه استفاده از مواد

 

رنگ ها و بافت ها می توانند در سبک و جلوه دکوراسیون کتابخانه خانگی شما بسیار موثر باشند. بنابراین هوشمندانه و با اطلاعات کافی به انتخاب رنگ و بافت برای وسایل کتابخانه خود بپردازید. برای مثال بافت های چوبی بزرگ با رنگ های تیره، سبکی کلاسیک و آنتیک به کتابخانه خانگی شما می دهد. همچنین بافت های ظریف تر با رنگ های روشن و ملایم سبکی مدرن ایجاد می کنند و سبب می شوند فضای کتابخانه شما بازتر و وسیع تر گردد.

 

 

library4.jpg

4. استفاده ازقالیچه,لامپ ها و میز و صندلی در دکوراسیون کتابخانه

 

فراموش نکنید که کتابخانه خانگی صرفا به قفسه های پر از کتاب ختم نمی شود، بلکه وجود وسایلی از قبیل میز و صندلی راحت ,قالیچه و نورپردازی مناسب و اصولی بسیار لازم و ضروری هستند. زیرا هر کدام از این وسایل می توانند در راحت تر و آرام تر شدن محیط کتابخانه کمک کنند و سبب شوند محیطی گرم و خوشایند برای مطالعه شما فراهم گردد.

 

 

library5.jpg

نکته بسیار مهم دیگر این است که شما مجازید و حتی توصیه می شود در کتابخانه خود از گیاهان سبز و شاداب, قاب عکس عزیزانتان و آثار هنری مورد علاقه خود استفاده کنید و فضایی دوست داشتنی برای خود خلق کنید که از گذراندن اوقاتتان در آن خسته نشوید.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

اگر براي ذخيره و سازماندهي كتابهاي خود با مشكل مواجه هستيد و به دنبال ايده هاي جديد مي گرديد پس بد نيست نگاهي به اين كتابخانه M شكل لوكس و مدرن بيندازيد. اين كتابخانه فضاي داخلي منزل شما را زيباتر و جذاب تر ميكند. اما شايد اگر بخواهيد كتابي را به سرعت پيدا كرده و برداريد كارتان قدري دشوار شود، اما رويهم رفته طرفداران زيبايي و به روز بودن اين كتابخانه را مي پسندند. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد سفارش و نحوه خريد اين كتابخانه

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
كليك كنيد.

 

 

mbookcase.jpg

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...
  • 3 هفته بعد...

193634185426454475000201045274478.jpg

طراحان لندنی ( کمپِین )، یک فروشگاه مقواییِ موقت برای فروش کتاب های معماری به عنوان بخشی از جشنواره معماری 2010 لندن، دایر کردند. فضای داخلی کتابفروشی : دیوارها ، قفسه ها و پیشخوان از مقوا ساخته شده است که در پایان جشنواره بازیافت خواهد شد. توصیه و پیشنهاد هایی از معماران و منتقدان لندن بر روی دیوارها در کنار نمایش فیلم هایی از مکان های دیدنی لندن نشان داده می شود. این نمایشگاه شامل تخصصی ترین کتاب های معماری،آخرین نشریات با کیفیت بالا و مجموعه ای از کتاب های هنرمندان می باشد . همزمان با پیشرفت های انقلاب دیجیتالی، این کتابفروشی تاشو، شکل هنری از انتشار و چاپ را جشن می گیرد و یک مقصد کلیدی و یک کانون اجتماعی برای خوشامد گویی به بازدید کنندگان ، ایجاد میکند، مکانی که به ایدۀ جشنواره لندن جان می بخشد.

193634185426841037500201024271038.jpg فضای داخلی کتابفروشی : دیوارها ، قفسه ها و پیشخوان از مقوا ساخته شده است که در پایان جشنواره بازیافت خواهد شد.

 

 

193634185428184162500201038274168.jpg .

لینک به دیدگاه

193634185428987912500201058277918.jpg طراحان لندنی ( کمپِین )، یک فروشگاه مقواییِ موقت برای فروش کتاب های معماری به عنوان بخشی از جشنواره معماری 2010 لندن، دایر کردند.

 

 

193634185429308537500201030278538.jpg این نمایشگاه شامل تخصصی ترین کتاب های معماری،آخرین نشریات با کیفیت بالا و مجموعه ای از کتاب های هنرمندان می باشد .

 

 

19363418542961728750020101277288.jpg .

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

متوجه نشدم:دی

هر افزودنی موادی و تغییر شکل قالبی باید بهینه و در جهت کم کردن مخارج باشه

این علاوه بر اینکه مواد اضافی و پول اضافی به هدر میده هیچ کارایی نداره هیچ کمی هم از فضا کم میکنه

لینک به دیدگاه
متوجه نشدم:دی

هر افزودنی موادی و تغییر شکل قالبی باید بهینه و در جهت کم کردن مخارج باشه

این علاوه بر اینکه مواد اضافی و پول اضافی به هدر میده هیچ کارایی نداره هیچ کمی هم از فضا کم میکنه

 

ایول داداش ایول............

خوب این یه ایده ست دیگه کتاب و فکر...........

مثلا وقتی فکر می کنی یه همچین چیزی به ذهنت می رسه

فکر نکنم اینقد مواد اضافی بخواد کار سختی نیست هزینه هم خیلی نداره چیزی نیست که عوضش ایده شو نشون می ده :ws3:

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.


×
×
  • اضافه کردن...