رفتن به مطلب

طرف داران چیف ارشیتکت ایکس وان


ارسال های توصیه شده

خونه خودمو مدل کردم اگه این محدودیت فابلهای زمینه نبود در اختیار می ذاشتم حالا هر کی گیر اورد نصب کرد من درخدمتش هستم هر سوالی بود بفرمایید یه یسالی هست روش کار کردم

لینک به دیدگاه
  • 2 ماه بعد...

سلام من یه دوسالی میشه این برنامه رو دارم ..اما با هاش کار نکردم..........

 

خوشحال میشم ویژه گی های این بر نامه رو بگین یا اگه بلدین آموزش بدین

لینک به دیدگاه
  • 3 ماه بعد...

نرم افزاری کاربردی برای مهندسان معماری و عمران و طراحی داخلی با قابلیت های ویژه بشرح زیر .

 

کار این برنامه طراحی خانه و دکوراسیون داخلی آن است.

با این نرم‌افزار می‌توانید به خانه‌هایی که هنوز ساخته نشده‌اند واقعیت ببخشید و آن‌ها را با تمام جزئیات مشاهده کنید.

مخصوصاً اگر کار شما تغییر دکوراسیون منازل است، می‌توانید به مشتریان خانه را پس از اعمال تغییرات نمایش دهید و در صورت رضایت آنان کار را شروع کنید. البته امکانات این نرم‌افزار به دکوراسیون داخلی محدود نمی‌شود و نمای خارجی ساختمان نیز قابل پیاده‌سازی است و کلاً می‌توانید از یک محدوده زمین شروع کرده و با چیدن دیوارها، پنجره‌ها و ... اقدام به طراحی کامل ساختمان نمایید.

فرض کنید یک آشپزخانه برای مشتری خود طراحی کرده اید.

در حضور مشتری می‌توانید طرح کابینت‌ها و رنگ آن‌ها را تغییر دهید تا به مدل دلخواه برسید. این نرم‌افزار امکانات خاصی برای طراحی حمام و آشپزخانه در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

در کتابخانه قطعات این نرم‌افزار بیش از ده هزار قطعه آماده مانند میز، صندلی، قاب عکس و ... وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها در دکوراسیون داخلی خانه استفاده کنید. اگر کمی ذوق و زمان داشته باشید، می‌توانید در چند ساعت خانه‌ای رویایی طراحی کنید.

لینک به دیدگاه

معمار ارشد X1 آموزش ابتدائی کتابچه راهنمای 1

 

book-1.jpg

طراحي خانه و دكوراسيون داخلي و فضا سازی با Chief Architect X1 بهترین و کاربردی ترین نرم افزار برای معماران

 

v.jpg كار Chief Architect طراحي خانه و دكوراسيون داخلي آن است. با اين نرم‌افزار مي‌توانيد به خانه‌هايي كه هنوز ساخته نشده‌اند واقعيت ببخشيد و آن‌ها را با تمام جزئيات مشاهده كنيد. مخصوصاً اگر كار شما تغيير دكوراسيون منازل است، مي‌توانيد به مشتريان خانه را پس از اعمال تغييرات نمايش دهيد و در صورت رضايت آنان كار را شروع كنيد. البته امكانات اين نرم‌افزار به دكوراسيون داخلي محدود نمي‌شود و نماي خارجي ساختمان نيز قابل پياده‌سازي است و كلاً مي‌توانيد از يك محدوده زمين شروع كرده و با چيدن ديوارها، پنجره‌ها و ... اقدام به طراحي كامل ساختمان نماييد.

فرض كنيد يك آشپزخانه براي مشتري خود طراحي كرده ايد. در حضور مشتري مي‌توانيد طرح كابينت‌ها و رنگ آن‌ها را تغيير دهيد تا به مدل دلخواه برسيد. اين نرم‌افزار امكانات خاصي براي طراحي حمام و آشپزخانه در اختيار كاربر قرار مي‌دهد.

 

 

 

در كتابخانه قطعات اين نرم‌افزار بيش از ده هزار قطعه آماده مانند ميز، صندلي، قاب عكس و ... وجود دارد كه مي‌توانيد از آن‌ها در دكوراسيون داخلي خانه استفاده كنيد. اگر كمي ذوق و زمان داشته باشيد، مي‌توانيد در چند ساعت خانه‌اي رويايي طراحي كنيد .

 

 

 

نرم افزار فوق امكانات طراحي سريع ، با صرفه و بسيار سود بخشي را براي آرشيتكت ها و كليه دست اندر كاران ساختمان فراهم مي سازد تا بتوانند به طراحي داخلي پرداخته و پلان خود را آماده سازند .به كمك اين نرم افزار ميتوانيد ضمن صحبت و مشورت با كار فرما طراحي پلان را ادامه دهيد . ايجاد تغييرات و انجام اصلاحات با سرعت و سهولت فراوان امكان پذير است و شما نظريات مشتريان خود را مي توانيد به خوبي رعايت فرماييد .هنگامي كه نرم افزار مدل هاي سه بعدي را مي سازد مي توانيد پلان را تغيير داده و طراحي را ادامه دهيد . مثلا پلان كف را در مقابل كار فر ما تغيير مي دهيد و نرم افزار تغييرات را سريعا روي مدل سه بعدي اعمال ميكند . در ضمن طراحي و مستند سازي ميتوانيد نماها و برشهاي عرضي و پرسپكتيو هاي مختلف ايجاد كنيد . با امكاناتي كه نرم افزار دارا است ارتباط محكمي ميان كار فرما و طرح برقرار ميگردد.تمام كارها با ماوس و صفحه كليد به راحتي انجام شدني است مدل سازي و طراحي اتاقها بسيار سريع و آسان است . به جاي ترسيم خطوط شما امكان قرار دادن موضوعات جهت ايجاد يك مدل سه بعدي را داريد .

 

 

 

با مدل سه بعدي دقيق و ابزار نور پردازي مناسبي كه در اين نرم افزار وجود دارد مي توانيد تر سيمات تكميل شده خود را با همان دقت مدل دو بعدي ارائه دهيد . شما مي توانيد روي يك شيت نماهاي مختلف دو بعدي و سه بعدي و مقاطع دلخواه و پلان را قرار دهيد . به اين ترتيب ميتوانيد پروژه خود را به صورت كامل بر روي شيت هاي مختلف ارائه دهيد هر تغييري كه در نماها مقاطع يا پلان ايجاد نماييد . در همان لحظه بر روي تمام شيت ها اعمال ميگردد .

 

 

آنچه كه بر روي شيت هاي طراحي شده در اختيار شماست قابل چاپ و پلان گرفتن در هر اندازه اي ميباشد . شايد بارها خواسته ايد كه يك ديوار را در نرم افزاري مثل اتوكد طراحي كنيد حتما به ياد داريد چه مراحلي را بايد طي كنيد اما اين بار كار شما بسيار ساده است در نرم افزار شما به راحتي ابزار Wallرا انتخاب كرده و با چند كليك ساده يك ديوار را طراحي كنيد و به راحتي مي توانيد تنظيمات مختلف را مانند ضخامت ديوار اعمال كنيد .

 

 

 

پنجره ها ، درها ، كابينت ها و مبلمان (بيش از ده هزار نمونه ) به راحتي قابل دسترسي هستند و با چند كليك ساده مي توانيد آنها را در پلان قرار دهيد . اگر شما به كتابخانه پنجره هاي مورد نظر سري بزنيد مطمئنا متعجب مي شود كه تمام پنجره هاي كه مي توان در نظر گرفت در آرشيو وجود دارد كه تمام قابليت اين را دارند كه مطابق نظر كار فر ما تغيير يابند يا حتي به توليد مبلمان دلخواه خود بپردازيد .

 

 

 

امكان انداز گيري اتوماتيك و سريع با واحد متريك از ديگر قابليتهاي نرم افزار مي باشد امكان استفاده از متر يالها و مصالح مبلمان ،ديوارها و نما از آرشيو كامل نرم افزار ، باعث ميگردد از نگاه كردن به پروژه خود در نگاه سه بعدي لذت برده و پروژه طراحي شده شما به واقعيت نزديكتر گردد . با استفاده از دوربيني كه نرم افزار در اختيار شما مي گذارد ميتوانيد تصاويري زيبا و حقيقي از دكوراسيون داخل و نماي دو بعدي و سه بعدي زيبا و جذاب به كار فرماي خود ارائه دهيد و حتي داخل طرح آماده شده حركت نماييد .

 

ارتباط مستقيم نرم افزار با AUTOCAD جهت دريافت ورودي دو بعدي و سه بعدي سازي و ايجاد خروجي دو و سه بعدي DWG و لايه بندي پيشرفته ، طراحي كامل محوطه و ايجاد طبقات جهت ساختمانهاي آپارتماني و متره كامل مصالح و المانها و صدها قابليت ديگر ، اين نرم افزار را در زمره قويترين و حرفه اي تر ين نرم افزارهاي طراحي معماري و سه بعدي سازي قرار داده است.

 

لینک به دیدگاه
  • 3 سال بعد...
  • 2 هفته بعد...
با سلام خدمت دوستان عزیز

من یه سوال درباره نرم افزار چیف ارشیتکت داشتم

چطوری میتونم واحد رو به میلیمتر تغییر بدم

لطفا من رو راهنمایی کنید

با تشکر دوست عزیز

ولی فک کنم در معماری سانتی متر بهترین رنج باشه اونم در معماری ما؟؟؟؟؟

لینک به دیدگاه
  • 1 ماه بعد...

بچه ها کسی داره اینو ورژن جدید لینکشو بزارین ممنون میشم

دلم براش تنگ شده میخوام کار کنم باهاش ممنونننننننننننننننننن:icon_gol:

لینک به دیدگاه
  • 5 ماه بعد...
  • 1 سال بعد...
  • 1 سال بعد...
  • 1 سال بعد...

سلام من با برنامه چیف ارشیتکت کار میکنم فقط یه مشکلی دارم، رندرهامو واقعا بدمیگیره  به حالت واقعی نمیگیره هر چی هم تنظیمات رو تغییر دادم تو کیفیت رندرهام فرقی نکرد،اگه علت رو میدونید میشه لطفاً راهنمایی کنید؟

لینک به دیدگاه
  • 2 ماه بعد...

برنامه خیلی خوبیه برای طرح های سریع که زیاد احتیاج به ریزه کاری ندارن خیلی خوبه البته توی مدل سازی به گرد استودیو مکس هم نمیرسه .... من قبلا زیاد باهاش کار میکردم ولی متاسفانه لایبراری هاش پاک شدن و هرچی گشتم دیگه پیدا نکردم ... لطفا اگر لایبراری های آشپزخانه رو دارین بزارین خیلی هوس کردم دوباره باهاش کار کنم

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...