رفتن به مطلب

سرمايه‌گذاري 200 ميليارد توماني براي ساخت بزرگترين كارخانه ورق گالوانيزه خودرو


ارسال های توصیه شده

مديرعامل شركت ورق گالوانيزه خودرو خبر داد: 200 ميليارد تومان براي ساخت بزرگترين كارخانه ورق گالوانيزه خودرو در خاورميانه كه به زودي افتتاح رسمي خواهد شد، سرمايه‌گذاري شده است. به گزارش روابط عمومي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران (ايميدرو)، حسين مرداني كه در جمع خبرنگاران بازديدكننده از اين طرح در سپيددشت چهارمحال و بختياري سخن مي‌گفت، تصريح كرد: 98 ميليون يورو از اين رقم از سوي يك بانك فرانسوي و مابقي نيز توسط سهامداران و بانك صادرات ايران تامين شد. وي ظرفيت توليد سالانه اين كارخانه را 400 هزار تن ورق گالوانيزه خودرو اعلام كرد و گفت: با دستيابي به ظرفيت اسمي در اين كارخانه، خودروسازان داخلي نيازي به واردات اين نوع ورق‌ها نخواهند داشت.

 

مديرعامل شركت ورق خودروي چهارمحال و بختياري همچنين در مورد اشتغالزايي اين كارخانه گفت: 400 نفر به صورت مستقيم و 4 هزار نفر نيز به صورت غيرمستقيم مشغول بكار مي‌شوند. مرداني در مورد ويژگي‌هاي ورق خودروي گالوانيزه اظهار داشت: مقاومت در برابر خوردگي، شكل‌پذيري آسان، مقاومت كششي بالا براي توليد خودروهاي مدل روز، كاهش وزن و به تبع آن پايين آمدن مصرف سوخت از جمله ويژگي‌هاي بارز اين نوع ورق‌ها به شمار مي‌آيد. وي همچنين در مورد راه‌اندازي اين كارخانه گفت: مشعل‌هاي كوره اين كارخانه از امروز يكشنبه روشن شده و تا هفته آينده به دماي مورد نظر مي‌رسد كه اين امر شرايط را براي توليد ورق گالوانيزه خودرو مهيا مي‌كند. به گفته مرداني، كارخانه ورق گالوانيزه خودرو قادر است محصولات خود را در پنج نوع مختلف با درجه كيفي بالا در اختيار خودروسازان قرار دهد.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

pic.aspx?FN=879e076b-445b-48c3-be77-4eca7125a1a9.jpg

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...