رفتن به مطلب

افزايش توليد سنگ‌ آهن چادرملو به 12 ميليون تن


ارسال های توصیه شده

مديرعامل شركت معدني و صنعتي چادرملو اعلام كرد: ميزان توليد كنسانتره سنگ‌آهن و سنگ‌آهن دانه‌بندي اين شركت در پايان سال 90 و ابتداي سال 91 به 12 ميليون تن مي‌رسد. به گزارش روابط عمومي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران(ايميدرو)، محمود نوريان گفت: شركت چادرملو در سال 88 با توليد 8 ميليون و 230 هزار تن كنسانتره سنگ‌آهن بالاترين سهم از كل توليدات سنگ‌آهن كشور را به خود اختصاص داد. وي افزود: افزايش 23 درصدي توليد سنگ‌آهن بيش از ظرفيت نصب شده، افزايش سرمايه شركت از 2 هزار ميليارد ريال به 6 هزار ميليارد ريال، حداكثر استفاده از توان ساخت داخل، كاهش مصارف مواد اوليه و برنامه‌ريزي براي اجراي طرح‌هاي جديد از جمله موفقيت‌هاي چادرملو در سال گذشته بود.

 

نوريان ادامه داد: اين شركت همچنين در سال 88 موفق شد در مجموع يك ميليون و 466 هزار تن از محصولات خود را به خارج از كشور صادر كند. وي طرح مرحله دوم توسعه و افزايش ظرفيت و همچنين پروژه احداث سنگ‌شكن دوم را از طرح‌هاي مهم در دست اجراي شركت چادرملو برشمرد و گفت: براي اجراي اين طرح‌ها در مجموع حدود 1000 ميليارد ريال و 77 ميليون دلار هزينه خواهد شد. نوريان افزود: طرح احداث نيروگاه، طرح جديد احداث كارخانه گندله‌سازي و مشاركت با بخش خصوصي در اجراي طرح‌هاي توليد فولاد در جوار مجتمع گندله‌سازي اردكان از طرح‌هاي مهم در برنامه‌هاي آتي شركت چادرملو است.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

 

ironore.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...