رفتن به مطلب

دوره های رسمي و عملي آمادگی جهت شركت در آزمون ®pmp


ارسال های توصیه شده

یکی از شروط اصلی پذیرش داوطلبین شرکت در آزمون حرفه ای مدیریت پروژه PMP® Exam، حضور در دوره های رسمی حرفه ای مدیریت پروژه ای است، که مورد تصدیق ®PM

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
باشد.

 

داوطلب میبایست دوره یا دوره های تعین شده را سپری نموده و دست کم (در حال حاضر) 35 واحد پیشرفت حرفه ای (PDU: Professional Development Unit) را گذرانیده باشد. واحدهای PDU از پیش تایید شده منحصراٌ توسط آموزش دهنده های مجاز ®.R.E.P از سوی ®PMI به داوطلبین اعطاء میگردند. شرکت آمونتیس آلمان جزء آموزش دهنده های مجاز و به رسمیت شناخته شده توسط ®PMI میباشد. (R.E.P.®-No.­: 1490)

imptitle.gif اکنون شرکت پیشرو مدیریت پیران بعنوان همکار رسمی آمونتیس آلمان، برای اولین بار در ایران برگزار کننده دوره های رسمی حرفه ای مدیریت پروژه با میزان 40 واحد پیشرفت حرفه ای PDU با تاییدیه و مهر آمونتیس و مورد قبول ®PMI میباشد.

 

هدف این دوره های تخصصی (60 ساعت تئوری بعلاوه 70 ساعت تمرین در پای مانیتور)، آماده سازی فشرده داوطلب برای شرکت و قبولی در آزمون ®PMP میباشد. ساختار آموزشی دوره ها، برای مدیران و متخصصین با تجربه در پروژه، توسط آقای فریدریش و بر پایه روشهای یادگیری تسریع شده (Accelerated Learning) طراحی شده است و بطور اخص به موشکافی محتوای آخرین نگارش پم باک میپردازد. علاوه بر آن، با تعمق و تاکید بر نکات در ظاهر ریز (ولی حائز اهمیت فوق العاده زیاد برای امتحان !) کتاب پم باک، و با بررسی موضوعات امتحانی ولی نا مندرج در پم باک، و همچنین با اشارات و راهنمائیهای خاص (Tipps & Tricks)، و اجرای شبیه سازی امتحان (Exam Simulation) با متجاوز از 1800 سئوال امتحانی، تلاش در پرورش و تکامل دانش مدیریت پروژه داوطلب و بالا بردن شانس موفقیت او در امتحان مینماید.

pmpprepby.jpgزبان گفتاری دوره، فارسی و مربیان علاوه بر دارا بودن گواهینامه ®PMP جزء مربیان آموزش دیده و تایید شده آمونتیس و گپروس آلمان میباشند. کتابها، جزوات، تمرینها و کلیه متون دیگر دوره تماما به انگلیسی (یا آلمانی) میباشند. در اینجا از داوطلب انتظار میرود از خواندن و درک زبان انگلیسی (یا آلمانی) در حد کاملا خوب برخوردار باشد.

بطور كلي آمادگي جهت شركت در آزمون حرفه اي مديريت پروژه ®PMP ، ميبايستي به شكل فوق العاده جدي صورت پذيرد. بر اساس تجربه، داوطلب ميبايستي چيزي حدود 100 تا 150 ساعت مطالعه فردي انجام دهد و وجود برنامه از پيش تنظيم شده و نيز مربي، كمك شاياني به بالا رفتن شانس قبولي در اين آزمون دشوار ميباشد.

 

imptitle.gif براي كسب موفقيت در آزمون ®PMP ضرورت و اهميت آشنائي با سئوالات مشابه سئوالات آزمون و نيز نحوه برگزاري آن، غير قابل توصيف ميباشد! خدمات دیگر شرکت پیشرو مدیریت پیران در رابطه با برگزاری دوره ها عبارتند از:

iconblue2.gif عضو نمودن داوطلب در ®PMI (قبل از شروع دوره) iconblue2.gif تهیه و در دسترس قراردادن کتابهای منتخب کمک آموزشی مخصوص دوره ها iconblue2.gif اجرای مراحل نام نویسی برای آزمون و تعیین زمان و محل امتحان (خارج از ایران) iconblue2.gif انجام شبه آزمون های 200 سئوالی اضافی بر روی مانیتور جهت آمادگی نهائی iconblue2.gif پاسخ به سئوالات و رفع اشکالات داوطلب پس از اتمام دوره تا زمان برگزاری آزمون

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...