رفتن به مطلب

جذب اعضای هیئت علمی در دانشگاه های کشور


ارسال های توصیه شده

جذب هيات علمي و بورسيه تحصيلي در دانشگاه گيلان

 

دانشگاه گيلان از دانش آموختگان جهت تكميل هيات علمي دانشگاه دعوت به همكاري مي كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه خزر، دانشگاه گيلان در جهت تحقق اهداف آموزشي، پژوهشي و تقويت كادر هيات علمي خود، از بين دانش آموختگان و دانشجويان مقطع دكتري به منظور استخدام، بورس تحصيلي و يا طرح سربازي در رشته گرايشهاي مختلف دعوت به همكاري مي‌كند.

گفتني است، افراد داراي شرايط مي‌توانند حداكثر تا پايان مهر ماه مدارك مورد نياز خود را به دبيرخانه هيات اجرايي دانشگاه گيلان ارسال كنند.

لینک به دیدگاه

استخدام عضو علمي در واحدها و مراكز آموزشي دانشگاه آزاد استان تهران

 

اطلاعيه استخدامي عضو هيات علمي پيماني تمام‌وقت در واحدها و مراكز آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي استان تهران منتشر شد.

به گزارش خبرنگار بازاركار، هيات اجرايي جذب استان تهران دانشگاه آزاد در نظر دارد براي تكميل كادر هيات علمي مورد نياز واحدها و مراكز آموزشي خود در رشته‌هاي مختلف پس از بررسي مدارك و طي مراحل قانوني و اداري عضو هيات علمي و بورسيه جذب نمايد.

واحدهاي متقاضي عضو علمي، واحد تهران پزشكي، واحد دندانپزشكي تهران، واحد علوم دارويي، واحد تهران شمال، واحد علوم و تحقيقات تهران، واحد تهران غرب، واحد تهران شرق، واحد تهران جنوب، شهرري، اسلامشهر و كرج مي‌باشد.

متقاضيان مي‌توانند براي دسترسي به اطلاعيه كامل استخدامي و نيازهاي هر واحد به شماره 480 نشريه بازاركار مورخ 14/7/88 مراجعه و حداكثر تا 9 روز پس از درج آگهي نسبت به ارسال مدارك خود اقدام نمايند.

اين اطلاعيه در سايت دانشگاه آزاد به نشاني

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
قابل دسترسي مي‌باشد.

لینک به دیدگاه

جذب عضو هيات علمي در دانشگاه صنعتي اصفهان

 

دانشگاه صنعتي اصفهان، به منظور تكميل كادر هيات علمي خود، دعوت به همكاري مي‌نمايد.

به گزارش خبرنگار بازاركار، اين دانشگاه به منظور تكميل كادرهيات علمي خود در رشته‌هاي مكانيك، فيزيك، صنايع و سيستم‌ها، معدن، رياضي، عمران، برق، كشاورزي، مهندسي شيمي، معارف اسلامي، نساجي،‌ شيمي،‌علوم و تكنولوژي زير دريا از بين متقاضيان داراي مدرك دكتري و دانشجويان متعهد و ممتاز دوره دكتري كه امتحان جامع خود را با موفقيت گذرانده‌اند براي همكاري علمي دعوت به عمل مي‌آورد.

متقاضيان مي‌توانند با مراجعه به پايگاه اينترنتي دانشگاه فرم مشخصات را تكميل و مدارك لازم را حداكثر تا تاريخ 30/7/88 به دبيرخانه هيات جذب دانشگاه ارسال نمايند.

علاقمندان مي‌توانند براي دسترسي به اطلاعات بيشتر به آدرس سايت دانشگاه صنعتي اصفهان

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
مراجعه نمايند.

 

لینک به دیدگاه
  • 2 ماه بعد...

دانشگاه علوم دريايي امام خميني (ره) نوشهر

 

دانشگاه علوم دريايي امام خميني (ره) نوشهر از استادان و فارغ‌التحصيلان مرد در رشته‌هاي زير براي استخدام رسمي دعوت به همكاري مي‌نمايد.

1- دكتراي برق (الكترونيك)

2- دكتراي زبان انگليسي

نحوه تماس:

متقاضيان جهت كسب اطلاعات بيشتر و دسترسي به متن كامل آگهي استخدامي مي‌توانند به شماره 496 هفته نامه بازاركار مورخ 21 آذر ماه مراجعه نمايند.

تلفن تماس تهران (دانشگاه): 77226003

تلفن تماس نوشهر (دانشگاه): 3233718- 0191

آخرين مهلت:

١٥/١٠/١٣٨٨

لینک به دیدگاه
  • 5 هفته بعد...

موافقت با استخدام 3هزارهيات علمي براي دانشگاه‌ پيام‌نور

 

مديركل دفتر نظارت و ارزيابي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري گفت: اخيرا در برنامه پنجم توسعه با سه هزار رديف استخدامي اعضاي هيات علمي براي دانشگاه‌هاي پيام‌نور موافقت شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، دكتر رضا عامري در همايش معاونان آموزشي دانشگاه‌ها، با اشاره به اختصاص پنج هزار و 200 رديف استخدامي به دانشگاه‌ها، گفت: در اين زمينه پنج هزار رديف به دانشگاه‌ها اختصاص يافته و 200 رديف ديگر نيز تا پايان سال به آنها ارائه مي‌شود.

وي همچنين اعلام كرد: به ستاد كل نيروهاي مسلح نيز قول مساعد جهت افزايش 30 درصدي تامين عضو هيات علمي داده‌ شده است.

عامري با بيان اينكه هيات‌هاي نظارت و ارزيابي در برخي از استان‌ها چندان فعال نيست، با تاكيد بر لزوم فعال‌سازي اين هيات‌ها، اظهار كرد: حدود 60 درصد شوراهاي نظارت بر ارزيابي دانشگاه‌ها هنوز فعال نشده است.

وي افزود: فعال سازي هيات‌هاي نظارت بر ارزيابي استاني مهمترين كاري است كه در برنامه ما قرار دارد و در اين زمينه تعيين استانداردها و معيارهاي نظارت و ارزيابي در دستور كار قرار دارد.

مدير كل ‌دفتر نظارت و ارزيابي وزارت‌ علوم در ادامه با بيان اينكه سهميه بورسيه بر اساس شاخص‌هاي خاص تعيين شده است، گفت: از جمله اين شاخص‌ها اعضاي هيات علمي و تعداد بورسيه‌هاي موجود است.

عامري خاطر نشان كرد: 10 درصد بورسيه‌ها با مشكل جايابي و ترك محل خدمت مواجه هستند، در اين زمينه نيز مواردي در اداره كل بورس مطرح شده است.

به گزارش ايسنا، وي در خاتمه اظهار كرد: برآورد نياز دانشگاه‌ها به اعضاي هيات علمي بر اساس آمايش سرزمين نيز در دستور كار قرار گرفته است.

لینک به دیدگاه

جذب هيات علمي و اعطاي بورسيه تحصيلي

 

دانشگاه تبريز از واجدين شرايط متعهد و متخصص داراي مدرك دكترا و از دانشجويان ممتاز دوره دكترا براي اعطاي بورس تحصيلي داخل و جذب هيات علمي دعوت به همكاري مي‌نمايد.

 

نحوه تماس:

آدرس اطلاع رساني دانشگاه تبريز :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

آخرين مهلت:

٢٥/١٠/١٣٨٨

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...