رفتن به مطلب

جوانان والیبال ایران جهانی شدند


YAGHOT SEFID

ارسال های توصیه شده

جوانان والیبال ایران جهانی شدند / صعود شاگردان "ست کوویچ" به دیدار نهایی تیم والیبال جوانان ایران با شکست دوباره تیم هند ضمن صعود به دیدار نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی را هم بدست آورد. :icon_gol::ws2::icon_gol:

به گزارش خبرنگار مهر، در چارچوب مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا که در تایلند جریان دارد، امشب تیم کشورمان در مصاف با هند به برتری 3 برصفر دست یافت و جواز حضور در دیدار فینال این مسابقات را بدست آورد.

شاگردان ست کوویچ تیم هند را در سه گیم متوالی با نتایج (25 بر 23)، (25 بر 17) و (25 بر 18) از پیش رو برداشتند تا فینالیست پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا شوند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا تیم ژاپن با نتیجه 3 بر2 مقابل چین به برتری رسید و حریف کشورمان در دیدار نهایی این پیکارها شد.

والیبالیست‌های جوان ایران ضمن راهیابی به دیدار نهایی پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا جواز حضور در پیکارهای جهانی 2011 برزیل را نیز بدست آوردند.

تیم والیبال جوانان ایران پیش از این تیم‌های سریلانکا، ژاپن، اندونزی، چین تایپه، هند و قطر را از پیش رو برداشته بود.

پانزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا تا 17 مهرماه در تایلند پیگیری می‎شود. سه تیم برتر این رقابت‌ها سهمیه حضور در پیکارهای جهانی 2011 را به دست می آورند. ایران مدافع عنوان قهرمانی آسیاست.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...