رفتن به مطلب

واليبال جوانان آسيا // ايران نايب قهرمان


YAGHOT SEFID

ارسال های توصیه شده

واليبال جوانان آسيا - تايلند

ايران نايب قهرمان شد ... :icon_gol::icon_gol:

 

 

جام جم آنلاين: تيم واليبال جوانان کشورمان با قبول شکست در فينال و کسب عنوان نايب قهرماني به کار خود در مسابقات قهرماني آسيا و انتخابي جهان پايان داد.

100883074213.jpg

به گزارش مهر، ديدار نهايي پانزدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني جوانان آسيا و انتخابي جهان امروز شنبه در تايلند با شکست يک بر 3 تيم کشورمان مقابل ژاپن به پايان رسيد. واليباليست‌هاي جوان کشورمان تنها در گيم دوم اين ديدار موفق به پيروزي شدند و نتيجه ساير گيم ها را واگذار کردند. نتيجه کامل ديدار تيم هاي ايران و ژاپن به شرح زير است:

* ايران يک - ژاپن 3

 

(19 بر 25)، (25 بر 19)، (13 بر 25) و (23بر 25)

تيم واليبال جوانان کشورمان درحالي از کسب عنوان نخست پانزدهمين دوره مسابقات قهرماني آسيا بازماند که به عنوان مدافع قهرماني در اين رقابت‎ها شرکت کرده بود.

شکست برابر ژاپن نخستين شکست تيم واليبال جوانان در مسابقات قهرماني آسيا بود. شاگردان ست کوويچ پيش از ديدار امروز در مصاف با سريلانکا، ژاپن، اندونزي، چين تايپه، هند (2 بار) و قطر به برتري دست يافته بودند.

 

 

در ديدار رده‎بندي پانزدهمين دوره مسابقات واليبال قهرماني جوانان آسيا نيز تيم هند با نتيجه 3 بر 2 چين را شکست داد و در رده سوم قرار گرفت. در پايان اين رقابت‎‌ها تيم‎هاي ژاپن، ايران و هند به عنوان سه تيم نخست آسيا سهميه حضور در پيکارهاي جهاني 2011 برزيل را به دست آوردند.

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...