رفتن به مطلب

سرویس کانون هواداران لیگ برتر فوتبال به مشترکان ایرانسل عرضه شد


ارسال های توصیه شده

ایرانسل سرویس جدید "کانون هواداران لیگ برتر فوتبال ایران" را به تمامی مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری و پیام رسان خود عرضه کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، سرویس جدید کانون هواداران لیگ برتر فوتبال ایران، این امکان را در اختیار مشترکان ایرانسل قرار می‌دهد که با توجه به تیم فوتبال محبوب خود در لیگ برتر در هر یک از کانون‌های دلخواه عضو شده و در ارسال پیام‌ کوتاه با دیگر اعضای آن کانون از ١٠ درصد تخفیف برخوردار شوند. همچنین با عضویت در نخستین کانون هواداران، یک آهنگ پیشواز رایگان هم برای مشترک فعال می‌ شود.

عضویت در هر یک از کانون‌های هواداران لیگ برتر فوتبال ایران با شماره‌گیری کد دستوری مربوط به هر تیم ممکن است. به عنوان مثال مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #14*2*6*7*140* از خط ایرانسل خود عضو کانون هواداران تیم پرسپولیس، با شماره گیری کد دستوری #11*2*6*7*140* عضو کانون هواداران تیم استقلال و با شماره گیری کد دستوری #16*2*6*7*140* عضو کانون هواداران تیم تراکتورسازی تبریز شده و از ۱۰ درصد تخفیف در بهای ارسال پیام‌کوتاه به سایر اعضای همان کانون بهره‌مند شوند.

 

در حال حاضر هر یک از مشترکان ایرانسل می‌تواند حداکثر در سه کانون مورد علاقه خود عضو شوند. هزینه عضویت در هر کانون ٥٠٠٠ ریال بوده که پس از عضویت مشترک از اعتبار حساب وی کسر می شود و مدت عضویت و استفاده از خدمات هر کانون نیز ٣٠ روز است.

 

اطلاعات بیشتر در خصوص سرویس کانون هواداران لیگ برتر ایرانسل و فهرست کلیه کانون‌ها و کد عضویت در وب‌سایت رسمی این اپراتور به نشانی

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
قرار گرفته است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...