رفتن به مطلب

عکسهای کامل از پل ارتباطی دانمارک وسوئد


ارسال های توصیه شده

در سال 1991 ، دولتهای دانمارک و سوئد قراردادی را برای تاسیس یک راه ارتباطی ثابت بین دو کشور امضا کردند و در ژانویه 1992Oresunds konsortietبعنوان مدیر پروژه معرفی شد . در ژوئن 1994 دولت سوئد ساخت راه ارتباطی در خاک سوئد را تصویب کرد . از جولای تا نوامبر 1995 ،Oresunds konsortiet، قراردادهایی را با همه شرکتهایی که برای ساخت و ساز مورد نیازبود ، امضا کرد و در مارچ 1999،اولین وسیله نقلیه ازتونل عبور کرد و در دسامبر همان سال،اولین خط آهن بین مالمو و کپنهاگ کامل شد.این پروژه از یک پل،یک تونل و یک جزیره مصنوعی بین دو کشور به طول 6/16کیلومتر تشکیل شده است ساخت تونل 98/3 میلیون دلار، ساخت جزیره مصنوعی 6/1 میلیون دلار و ساخت پل 3/6 میلیون دلار هزینه در برداشت .

پل Oresund :

پل اورساند از یک پل بلند با دو ورودی تشکیل شده است این پل که هم برای عبور و مرور ماشین و هم برای عبور قطار ساخته شده دارای طولانی ترین کابل مهاری در دنیا می باشد . پل دارای دو طبقه می باشد که طبقه بالا برای عبور و مرور ماشین و طبقه پایین برای عبور قطار ساخته شده است .

تونل Oresund :

در غربی ترین قسمت راه ارتباطی اورساند بین جزیره مصنوعی Peberholm و شبه جزیره مصنوعی در Kastrup وجود دارد این تونل که هم برای عبور و مرور ماشین و هم برای عبور قطار ساخته شده طولانی ترین تونل در دنیا می باشد .

جزیره و شبه جزیره مصنوعی: ((Peberholm

جزیره مصنوعی Peberholm به منظور عبور و مرور وسایل نقلیه از تونل به سوی پل ساخته شده است .Peberholm حدود 4 کیلومتر طول دارد و از مواد لاروبی بستر دریای اورساند تشکیل شده است برای این منظور حدود 6/1 میلیون متر مکعب سنگ 5/7 میلیون متر مکعب ماسه استفاده شد.شبه جزیره مصنوعی درKastrup که ورودی تونل اورساند بر روی آن قرار دارد به وسیله شرکتOresund Marine Joint Venture(OMJVساخته شده است.مساحت این شبه جزیره 9/0 کیلومتر مربع می باشد و از مواد لاروبی بستر دریای اورساند تشکیل شده است .

 

 

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...