رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

یک شرکت آمریکایی یک پوشش آهنی ویژه را توسعه داده است که انرژی خود را از نیروی آب تامین می کند و می تواند سربازان را به مردان آهنی واقعی تبدیل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شرکت "ریتنون" پیمانکار وزارت دفاع آمریکا که با بکارگیری فناوریهای پیشرفته در تلاش برای افزایش نیروی فیزیکی سربازان است پوشش آهنی جدیدی را ارائه کرده است که ظرف پنج سال آینده می تواند در افزایش تواناییهای فیزیکی سربازان ارتش آمریکا به خدمت گرفته شود.

این پوشش آهنی خارجی (Exoskeleton) که XOS 2 نام دارد جدیدترین نمونه از فناوریهای ایجاد شده توسط شرکت "ریتنون" و نمونه کامل شده مدل قلبی پوشش آهنی است. در این نمونه جدید توانایی اجرایی و ویژگیهای فنی افزایش یافته است.

XOS 2 بسیار سبکتر از نمونه قبلی بوده و به سرباز اجازه می دهد که با سرعت و انعطاف پذیری بیشتری حرکت کند. همچنی میزان مصرف انرژی آن 50 درصد کمتر از نمونه قبلی است.

مقاومت XOS 2 نسبت به شرایط محیطی افزایش یافته است. سرباز با این لباس می تواند تا سرعت حداکثر 15 کیلومتر بر ساعت حرکت کرده و فوتبال بازی کند.

براساس گزارش لس آنجلس تایمز، زمانی که سرباز این پوشش آهنی را می پوشد و تبدیل به یک مرد آهنی می شود می تواند یک جسم 90 کیلوگرمی را بلند کند.

در حال حاضر این پوشش آهنی انرژی خود را از طریق اتصال کابلی به یک باتری هیدرولیکی است می گیرد اما توسعه دهندگان آن درحال کار بر روی یک باتری قابل حمل هستند که بتواند به دور کمر استفاده کننده وصل شود.

5s3dxzwga6au96n334b.jpg

e9nq53hggvp0s264hhex.jpg

jgtg30wxv2lvg4uq4u74.jpg

31opoyljxjb5kweh4gs.jpg

0ffeq3hzxgxxbtqp0ln.jpg

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...