رفتن به مطلب

كاهش 20 تا 30 هزار تومانی قیمت سیم‌كارت‌ در بازار


ارسال های توصیه شده

كاهش 20 تا 30 هزار تومانی قیمت سیم‌كارت‌ در بازار

 

بازار سیم‌كارتهای تلفن همراه این روزها بازار داغی ندارد و بی رونقی هفته های اخیر در هفته ای كه گذشت به مراتب بیش از قبل نمود داشت به نوعی كه فروشندگان از كاهش قیمت سیم‌كارتهای دائمی تا سقف 20 هزار تومان بخصوص برای كدهای 6 ، 7 و 8 خبر می دهند.

 

فروش سیم‌كارتهای دائمی كه در چند هفته اخیر بسیار بی رونق تر از گذشته سپری می شود سبب شد تا قیمت این كالا باردیگر كاهش یابد اما این كاهش قیمت نیز نتوانست بازار سیمكارت را به روزهای پررونق گذشته بازگرداند .

در هفته ای كه گذشت كاهش تقاضا برای سیم‌كارتهای اعتباری نیز دیده شد به نحوی كه این كالا نیز بازار چشمگیری را تجربه نكرد.

فعالان بازار معتقدند كه بازار موبایل كه از ابتدای امسال رو به سردی در حركت است تا هفته ها روزهای گرمی را به خود نخواهد دید مگر آنكه ورود سیم‌كارتهای جدید و متفاوت به این عرصه سبب شود تا رخوت موجود كاهش یابد.

سیم‌كارت كد یك كه هم اكنون تنها نوع كاركرده آن در بازار موجود در هفته گذشته حدود 570 هزار تومان فروخته شد كه قیمت این كد با توجه به تركیب شماره های آن بسیار متفاوت است . البته دربازار تلفن همراه سیمكارت كاركرده كد "1 " حدود 540 هزار تومان خریداری می شود.

در همین حال بهای سیم‌كارتهای صفر همراه اول با كد 2، 3 و 4 به ترتیب 640 ، 570 و 405 هزار تومان است و فعالان بازار سیم‌كارتهای صفر كد 5، 6، 7 و 8 را نیز به قیمت 385، 365 ، 345 و 305 هزار تومان می فروشند.

قیمت تقریبی سیم‌كارتهای كاركرده كدهای فوق نیز به ترتیب حدود 385، 320، 265، 250، 240 ، 220 و 210 هزار تومان است كه قیمت خرید تمامی این كدها با قیمت فروش آنها حدود 30 هزار تومان اختلاف دارد.

سیم‌كارت های اعتباری همراه اول در بازار تهران حدود 30 هزار تومان ، ایرانسل 5 هزار تومان و تالیا حدود 7 هزار تومان فروخته می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...