رفتن به مطلب

ارسال های توصیه شده

شرکت آلمانی Hasselblad اعلام کرده است که تا سال 2011 میلادی، دوربین دیجیتال 200 مگاپیکسلی خود را وارد بازار می‌کند. گفتنی است پیش از این نیز این شرکت لنز دوربین دیجیتال 60 مگاپیکسلی با کیفیت بالا طراحی و تولید کرده است.

 

این شرکت که اغلب دوربین‌های دیجیتالی با امکانات معمولی تولید می‌کنند و تخصصی در طراحی دوربین‌های دیجیتالی حرفه‌ای ندارد، لنز جدید 200 مگاپیکسلی خود را روی قاب مدل قبلی دوربین خود قرار خواهد داد و تا سه ماهه نخست سال 2011 میلادی به طور رسمی در بازار به فروش می‌رساند.

 

گفتنی است معمولا" دوربین‌های تولید شده توسط این شرکت دارای کیفیت متوسط هستند و سرعت پایینی در عکس برداری و تحلیل عکس به صورت دیجیتالی دارند، بر این اساس گفته می‌شود دوربین 200 مگاپیکسلی این شرکت می‌تواند بیشتر به صورت یک جنس تزیینی مورد استفاده قرار گیرد.

 

به گفته کارشناسان، سرعت پایین در عکس‌برداری و همچنین وضوح تصویر فوق‌العاده بالایی که در این لنز به کار گرفته شده باعث می‌شود که عکس برداری از یک صحنه معمولی با این دوربین 200 مگاپیکسلی نزدیک به 30 ثانیه زمان لازم داشته باشد.

 

با این وجود مسئولان این شرکت آلمانی امیدوارند این دوربین 200 مگاپیکسلی بتواند در برخی از کاربری‌های اداری و تجاری مورد استفاده قرار گیرد و فناوری‌های موجود در این دوربین بتواند رضایت کاربران را جلب کند.

 

گفتنی است حجم بالای تصاویر ذخیره شده از طریق عکس برداری با این دوربین و همچنین زمان زیادی که به منظور عکس برداری با این دوربین هدر می‌رود، منبع انرژی این دوربین را نیز به سرعت تخلیه می‌کند و این امر می‌‌تواند مشکلات زیادی را برای کاربران این نوع دوربین‌ها به همراه داشته باشد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...