رفتن به مطلب

«ملك سليمان» در آستانه فروش ميلياردي


ارسال های توصیه شده

«مجبتي فرآورده» در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي فارس با بيان مطلب فوق اظهار داشت: ‌همانطور كه شاهد هستيد آمار فروش فيلم هفته به هفته و روز به روز افزايش مي‌يابد به طوري كه روز گذشته در تهران بيش از 50 ميليون تومان فروخت تا به رقم كلي 520 ميليون تومان برسد.

وي افزود: در مجموع «ملك سليمان» در روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه به ترتيب 17 و 51 ميليون تومان در تهران فروخت تا با رسيدن به فروش كلي 520 ميليون تومان از مرز 500 ميليون تومان در پايتخت عبور كند.

فرآورده خاطرنشان كرد: در شهرستان‌ها نيز خوشبختانه فيلم با استقبال خوبي مواجه شده است، به طوري كه در هفته چهارم اكران فيلم در شهرستان‌ها، به فروش حدود 400 ميليون تومان دست‌ يافته‌ايم كه مي‌توان پيش بيني كرد فروش كل «ملك‌سليمان» طي روزهاي آينده از مرز 1 ميليارد تومان عبور كند.

بنابراين گزارش، «ملك سليمان» روايتي از زندگي حضرت سليمان نبي (ع) است و در زمينه مذهبي تاريخي با استفاده از فناوري‌هاي پيشرفته در طراحي و پردازش تصاوير سينمايي توليد شده است. اين فيلم همچنين از اولين تجربه‌هاي حرفه‌اي فيلمسازي ديجيتال در سينماي ايران محسوب مي‌شود.

«ملك سليمان» پيشتر در جشنواره متعددي حضور داشته و جوايزي نيز به خود اختصاص داده كه از مهمترين آ‌نها مي‌توان به دريافت 5 سيمرغ بلورين از جشنواره بين‌المللي فيلم فجر و چهار تنديس از چهاردهمين جشن خانه سينما اشاره كرد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...