رفتن به مطلب

برنامه های همراه اول برای نمایشگاه تلکام ۲۰۱۰ تشریح شد


ارسال های توصیه شده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، مدیر كل مشتركین و متقاضیان شركت ارتباطات سیار ایران با بیان اینكه در نمایشگاه‌ امسال همراه اول با شعار « ایده های نو ، خدمات جدید » حضور می‌یابد گفت: در نمایشگاه امسال سیم كارتی با قابلیت جدید ارائه می‌دهیم كه مختص اپراتور اول است .

 

به نقل از ایستنا ، علی حمیدی ، مدیر كل مشتركین و متقاضیان شركت ارتباطات سیار ایران با بیان اینكه در نمایشگاه امسال تغییر محسوسی نسبت به نمایشگاه‌های قبلی داشته ایم گفت: با توجه به توافقی كه با شركت LG داریم قرار است در این نمایشگاه سیم كارت با گوشی به مشتركان معرفی شود.

 

وی در ادامه توضیح داد: در اپراتورهای خارجی رویه‌ای وجود دارد كه معمولا گوشی‌هایی را به انضمام سیم كارت‌ به مشتركان می‌فروشند كه گوشی مربوطه فقط با سیم كارت آن اپراتور فعال می‌شود؛ بعنوان مثال بعضی مواقع شاهد بودیم كه گوشی وارد كشور می‌شد كه این گوشی با سیم كارت‌های ما رجیستر نمی‌شد چون آن گوشی برای سیم‌كارت اپراتور خاص تعریف شده و ما نیز سیم كارت باگوشی را در نمایشگاه‌ امسال برای اولین بار عرضه خواهیم كرد.

 

وی درباره شركت‌های خارجی حاضر در نمایشگاه‌ امسال گفت: سه شركت‌ خارجی از كشورهای ایتالیا، یونان و آلمان در نمایشگاه امسال با همراه اول حضور خواهند داشت.

 

وی با بیان اینكه تعداد سرویس‌های داخلی كه قرار است در نمایشگاه عرضه و در معرض دید بازدید كنندگان قرارگیرد 33 عنوان است گفت: قرار است 27 شركت داخلی در نمایشگاه به همراه ما حضور یابند و همچنین طرح‌های مختلف خود را نیز در این نمایشگاه ارائه می‌دهیم.

 

حمیدی با بیان اینكه در این نمایشگاه موبایل پیمنت « پرداخت از طریق تلفن همراه » و سرویس‌های ارزش افزوده همراه اول از مباحث اساسی خواهد بود، از حضور دانشگاه صنعتی شریف به همراه شركت ارتباطات سیارایران در نمایشگاه خبرداد و گفت: شركت خدمات اول كه با شماره 1868 معرف حضور مشتركان است نیز در این نمایشگاه با ما حضور خواهد داشت.

 

وی معرفی خدمات 09990 و ارائه گزارشی از نحوه خدمات رسانی آن به مشتركان را از دیگر خدماتی عنوان كرد كه در نمایشگاه امسال ارائه می‌شود . حمیدی گفت :همچنین بخش‌های سرگرمی و نظرسنجی‌ خواهیم داشت.

 

مدیر كل امور مشتركین و متقاضیان شركت ارتباطات سیار ایران با اشاره به اهمیت نمایشگاه تلكام و اثربخشی آن در كشور و حوزه ارتباطات گفت: همراه اول بعنوان یك اپراتورشناخته شده تعاملاتی را با سایر اپراتورهای دنیا نیزدارد و با توجه به اینكه اپراتورهای كشورهای دیگرنیز ما را زیر نظردارند و درخواست حضور،عرضه و معرفی محصولات و سرویس‌های ارزش افزوده خود را در نمایشگاه داشتند ما نیز این بستر را مهیا كردیم كه آنها در نمایشگاه حضور یافته و سرویس‌های ارزش افزوده خود را به مردم و متقاضیان معرفی كنند.

 

حمیدی برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را بسیار مهم و موثر دانست و بیان داشت: این نمایشگاه‌ با توجه به اینكه هر سال برگزار می‌شود و در طول یكسال گذشته بسیاری شركت‌ها تولیدات و محصولاتی دارند كه مردم آنچنان كه باید و شاید از آنها اطلاعی ندارند بنابراین، این نمایشگاه‌ فرصتی فراهم می‌آورد كه شركت‌ها و سازمان‌ها خدمات خود را به دیگران معرفی كرده و از طرفی با تجارب و خدمات دیگر شركت‌ كنندگان نیز آشنا شده و از آن بهره‌ ببرند.

 

وی ادامه داد: از طرفی در این نمایشگاه كه حضور بسیاری از فعالان و ارائه دهندگان سرویس را به صورت یكجا شاهدیم بهترین فرصت برای تعامل و همكاری محسوب می‌شود.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینكه گروه مخابرات در سالن های 6 و 7 حضور دارند و شرکت ارتباطات سیار و مبین نت در سالن شماره 7 خدمات خود را عرضه می کنند ، گفت: البته بسیاری از سرویس‌ها و محصولات جدید را نیز قرار است در نمایشگاه ارائه دهیم كه بهتر است در زمان برگزاری نمایشگاه عنوان كرده و بازدید كنندگان با حضور در نمایشگاه و سالن همراه اول از آنها مطلع شوند.

 

او با بیان اینكه معمولا در این گونه نمایشگاه‌ها سرویس‌های جدیدی به مردم معرفی می شود خاطرنشان كرد : البته در نمایشگاه خدماتی كه قبلا به مشتركان نیز داده می‌شد مجددا مطرح می‌شود، مثلا بسته‌های GPRS و تخفیف‌هایی كه برای آن ارائه می‌شود كه مشتركان می‌توانند مراجعه كرده و از نزدیك از این خدمات بهره‌ برده و استفاده كنند.

 

به اعتقاد حمیدی اگر از حضور كشورهای دیگر و اپراتورهای آنها برای حضور در این نمایشگاه دعوت كرده و با آنها تعاملاتی انجام شود واین بستر سازی مهیا شود در كارآیی نمایشگاه و حوزه مربوطه بسیار مهم و تاثیرگذار بوده و نتایج و تبعات خوبی برای حوزه ارتباطات كشورمان خواهد داشت، ما نیز دراین راستا در نمایشگاه امسال حضور سه شركت خارجی از سه كشوررا خواهیم داشت.

 

مدیر كل مشتركین و متقاضیان شركت ارتباطات سیار ایران برگزاری نمایشگاه به صورت بین المللی را نكته مثبت آن دانست و این حضور رامعرفی و شناسایی سازمان یا آن نمایشگاه در مجامع بین المللی دانست.

 

وی خطاب به مشتركان گفت: سعی مان براین است كه سرویس‌ها به نحو احسن به مشتركان ارائه شوند و همچنین مشتركانی كه سیم كارت‌هایشان مشكل داشته و یا خواستار دریافت سرویس های مختلف هستند نیز می‌توانند با مراجعه به غرفه همراه اول از این خدمات استفاده كرده و مشكل خود را برطرف كنند.

 

وی افزود: با مراجعه و حضور بازدید كنندگان، امیدواریم آن دسته كه مشترك ما هستند ، با سرویس‌ها و خدمات ما آشنا شده و آن دسته كه مشترك ما نیستند، مشترك ما شده و از سرویس‌های ارزش افزوده همراه اول بهره‌ برند.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...