رفتن به مطلب

نظر مردها درباره انواع مد و پوشش زنانه چیست؟


afa

ارسال های توصیه شده

همه ما میدانیم که برخورد زن ها و مردها نسبت به مد چگونه است .آنچه ما خانمها میپسندیم مردها از آن بدشان میاید. آنها مدگرایی را درک نکرده و فکر میکنند ما بیش از حد تسخیر مدگرایی شده ایم.

مردها در مورد مدهای زنانه چگونه فکر میکنند

همه ما میدانیم که برخورد زن ها و مردها نسبت به مد چگونه است .آنچه ما خانمها میپسندیم مردها از آن بدشان میاید. آنها مدگرایی را درک نکرده و فکر میکنند ما بیش از حد تسخیر مدگرایی شده ایم.احتمالا حق با انهاست اما آیا آنها نیز به همان اندازه مسخ انواع ماشین و فوتبال نشده اند؟ بنابراین آنها نمیتوانند بدرستی درمورد ما قضاوت کنند. اما با این وجود ما همچنان مشتاقیم بدانیم آنها در مورد ظاهر ما چه فکر میکنند و میخواهیم بدانیم چه دوست دارند.

به دنبال تحقیقات اخیر که توسط مجله"سلامت مردان" انجام شده است، مردها وقتی خانمها دامن ، پیراهن و کفش پاشنه بلند میپوشند خوششان میاید درحالیکه نسبت به تونیک و شلوار و زیورالات بی تفاوت هستند. خب بیایید به جزییات بپردازیم.

 

دامن:

بیش از 75 درصد مردان عقیده دارند که زنان باید بیش از هر ایتم دیگری در پوشاک دامن و پیراهن بپوشند و دامن هایشان نیز نباید خیلی کوتاه باشد واگر چاک دارد چاک ان باید در طرفین باشد.

41x2BodebIeSL500.jpg

شلوار:

مردان عقیده دارند که پوشیدن شلوار مناسب محل کار و یا تردد در اطراف شهر میباشد.اما آنها واقعا میخواهند که همسرشان برایشان دامن بپوشد نه شلوار و تیپ مردانه.

3-woman-in-trousers.jpg

و اما وقتی زن ها شلوار کشی و کفش پاشنه بلند میپوشند خیلی خوششان میاید.

4-woman-in-skinny-jeans.jpg

پیراهن:

 

100 درصد از مردان زن ها را در پیراهن بیشتر دوست دارند.زیرا پیراهن برای زن ها در هر سنی چذابیت زنانه دارد.پیراهن های مشکی نیمه کوتاه بهترین انتخاب هستند.

5-woman-in-dress.jpg

تنها 25 درصد از مردان از پیراهن های ماکسی خوششان میاید

6-woman-in-maxi-dress.jpg

میدانم کمی عجیب بنظر میرسه اما تعداد معدودی از مردان از تونیک خوششان میاید.اکثریت فکر میکنن که تونیک گشاد بوده و زیبایی زن را به خوبی نشان نمیدهد.

7-woman-in-tunic.jpg

رنگ لباس:

مردها پارچه های تک رنگ را ترجیح میدهند.عکس ها و رنگ های گوناگون به آنها اجازه تمرکز بر خانم ها را نمیدهد.

8-hig4h-heels.jpg

کفش:

65درصد از مردها دوست دارند که خانم همراهشان کفش پاشنه بلند بپوشد و تنها 20 درصد گفته اند که کفش کتانی یا بدون پاشنه نیز برایشان فرقی نمیکند.

imageitembig080803014325highheel5.jpg

 

جواهرالات:

اگر تعداد کمی جواهرالات استفاده کنید مردها از آن خوششان میاید اما آنها نمیخواهند بدانند که جنس آن چیست و چقدر ارزش دارد.

9-acc7essories2.jpg

این حقایق جالب هستند اما اغلب ما بخاطر مردان همراهمان لباس نمیپوشیم. ما برای خودمان و دوستانمان لباس میپوشیم(باید اقرار کرد!). علاوه بر این میبایست هر زن سبک خاص خودش را که وابسته به نظر فرد دیگری نیست را داشته باشد. فقط خودتان باشید و مردتان از ان خوشش خواهد آمد!

لینک به دیدگاه

من به شخصه اعتقادی به مد و مدگرایی ندارم

اما به نظرم یک خانم باید در انتخاب لباس ابتدا ارزش و شخصیت خودش رو در نظر بگیره و هم چنین احساس راحتی و آرامش در اون لباس داشته باشه

 

هر فرد سلیقه ای داره

مثلا من دوست دارم توی خیابون شلوار 6 جیب و کتانی اسپرت با تی شرت بپوشم و به جای روسری از کلاه استفاده کنم

و یا دوست دارم موهام کوتاه باشه

خب این نظر و سلیقه شخصی منه و هیچ کس حق اظهار نظر در این مورد رو نداره

 

در صورتی که خیلی از آقایون به خودشون اجازه می دن در هر مسئله ای (چه با ربط و چه بی ربط) خودشون رو دخالت بدن :w00:

پس نیازی نیست برای خوش آمد آقایون خانوم ها خودشون رو مثل یه عروسک کوکی جلوه بدن . :ws46:

 

 

*******************

در ضمن ممنون آفا جون از مطلبت :icon_gol:

لینک به دیدگاه
  • 4 ماه بعد...

جذابیت همسران برای هم نقش اساسی در یک ارتباط خوب ومستمر دارد.لباس پوشیدن مطابق میل طرف مقابل به نوعی احترام به اواست ونشان دهنده اینکه نظرطرف مقابل برای همسرمهم است.گرچه به نظرمن طرزلباس پوشیدن هرفرد باشخصیت اوارتباط مستقیم دارد.اشتباهی که بیشترافرادقبل از ازدواج میکننداین است که اگرظاهرطرف مقابل را نپسندند اهمیت نمی دهندومیگویندبعدازازدواج درست میشه درصورتی که اصلا اینطورنیست.طرزلباس پوشیدن جزوشخصیت آدمه وبه این راحتی تغییرنمیکنه:ws3:

تاپیک خیلی خوبی بود

لینک به دیدگاه
  • 2 سال بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...