رفتن به مطلب

بررسی نوکیا N900 - بررسی گوشی حرفه ای شرکت nokia


Ali.Akbar

ارسال های توصیه شده

بررسی نوکیا N900

Nokia_N900_Narenji_ir.jpg

نوکیا، در آخرین اقدامی که هفته گذشته جهت عرض اندام بر رقبا انجام داده است، Nokia N900 را که از سیستم عامل لینوکس استفاده می کند، ارائه کرده است.

این اقدام نوکیا با توجه به اینکه تقریباً تمامی گوشی های هوشمند اين شرکت از سیستم عامل سیمبیان استفاده می کنند، بحث های زیادی که به راه انداخته، اما در عین حال این عمل نوکیا (ارائه گوشی ای بر پایه لینوکس) استقبال خوبی را در پی داشته است.

محیط کاربری N900 که از لینوکس

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
استفاده می کند، بسیار جذاب و کاربرپسند است. نوکیا N900 از پردازنده ای 600 مگاهرتزی بهره می برد و با 256 مگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، تلفن همراهی کاملاً مناسب است برای کاربری که بخواهد از گوشی موبایش لذت کافی ببرد.

گوشی جدید نوکیا از شبکه های Wi-Fi و HSPA پشتیبانی می کند و همچنین مجهز به GPS و A-GPS، خروجی تلویزیون، رادیو FM، جک 3.5 میلیمتری، بلوتوث 2.1 استریو، ورودی کارت حافطه micro-SDHC و اسپیکر استریو است. همچنین قابلیت پشتیبانی از Flash 9.4 و VoIP را هم دارد.

ابعاد این گوشی 18×59.8×110.9 میلیمتر و وزن آن 180 گرم است. صفحه کلید کشویی این نوکیای جدید QWERTY است و سایز صفحه نمایش لمسی آن با تفکیک پذیری 480×800 پیکسل، 3.5 اینچ می باشد.

برای این گوشی، همانند برادر سیمبیانی اش N97 یک دوربین 5 مگاپیکسلی که از لنز کارل زایس بهره می برد، به همراه دو فلش LED، تعبیه شده که عکسهایی با کیفیت مطلوب را برای کاربر به ارمغان می آورد.

در مورد قیمت این محصول و زمان ارائه اش به بازار هم حرف و حدیث های زیادی وجود دارد اما، قیمت آن را با اشاره به سایت رسمی نوکیا 649 دلار اعلام کرده و البته زمان ارائه نهایی آن را اکتبر اعلام کرده است.

Nokia produces phone “N900″

 

by eiyadmahmoud2 on May.28, 2009, under Uncategorized

nokia_n810_black.jpg

Nokia has produced a mobile phone “N900 Nokia” Internet Tablet Internet panel with the fifth version of the operating system, Maemo, which contains the latest communication technologies and networking.

It is a successor to N900 Nokia testcard N810 Nokia mobile capabilities by adding full support bands GSM and 3G.

Support plate N900 Nokia bands and the body of the Quartet and 3G UMTS and HSDPA and GPS GPS, and the Motion Ssanzor detector, also provided the third version of the browser Internet fair fox, technology and multi-tasking multitasking, and 3.5-inch screen 800X480 pixel touch screen technology works .

The speed of mobile N900 Nokia 500 MHz, and the accuracy of 5 mega-pixel camera, a sliding cover for protection and a dual LED flash light, with a memory of the Mobile Virtual Ram 1 GB, the reader with microSDHC memory capacity of up to 16 gigabytes. While the strength of the battery 1320 mA Mile. And the Nokia N900 will be put in the Middle East next month

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...