رفتن به مطلب

معرفی دو گوشی جدید و مقرون به صرفه X2-01 Nokia و Nokia C2-01


Fahim

ارسال های توصیه شده

ICTna.ir - نوکیا امروز در ادامه تولید انواع گوشی های مقرون به صرفه خود، دو گوشی جدید Nokia C2-01 ، ارزان ترین گوشی3G نوکیا، و همچنین X2-01 Nokia را، به عنوان مقرون به صرفه ترین گوشیQWERTY نوکیا، معرفی کرد.

 

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (سینا) بدین ترتیب نوکیا می تواند ضمن تأمین خواسته علاقه مندان به گوشی های ساده، دسترسی به اینترنت را راحتتر و به شیوه ای مقرون به صرفه تر ممکن سازد.

 

Nokia C2-01

 

nokia-c2-01-ofic1.jpg

 

طراحی Nokia C2-01 به کاربران کمک می کند تا همواره اطلاعاتی به روز داشته باشند. این گوشی با داشتن قابلیت هایی مانند دوربین 2/3 مگاپیکسلی امکان به اشتراک گذاری آسان عکس را در شبکه های اجتماعی مختلف امکان پذیر می کند. پخش موسیقی، رادیو FM ، بلوتوث و ارتقای حافظه تا 16 گیگابایت از دیگر امکاناتی است که این گوشی در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

Nokia C2-01 یک گوشی سبک، باریک و با طراحی ساده است که در سه رنگ متفاوت مشکی، نقره ای تیره و سفید در سه ماهه نخست سال 2011 و با قیمت 70 یورو، بدون در نظر گرفتن مالیات، به بازار می آید.

 

Nokia X2-01

 

nokia-x2-01-ofic1.jpg

 

در ادامه موفقیتی که گوشی Nokia C3 به همراه داشت، نوکیا اکنون با یک گوشی QWERTY مقرون به صرفه تر به بازار می آید. گوشی جدیدX2-01 Nokia به عنوان جانشین کوچکتری از گوشی Nokia C3، با قیمت مناسب، رنگ های متنوع و قابلیت های بالای خود در پیام نویسی مخصوص کاربران جوان طراحی شده است.

 

صفحه کلید کامل این گوشی به همراه صفحه نمایش افقی 4/2 انیچی QVGA برای تایپ، خواندن و ویرایش ایمیل ایده آل بوده و وجود کلیدی مخصوص در صفحه کلید امکان دسترسی سریع به پیام نویسی را فراهم کرده است. دوربین VGA به همراه رادیو FM و بلوتوث از دیگر امکانات Nokia X2-01 به شمار می رود. با یک کلیک در این گوشی می توان موسیقی پخش کرد و در عین حال از خروجی AV 5/3 میلیمتری عالی آن نیز برای اتصال انواع بلندگو یا هدفون استفاده کرد. حافظه این گوشی را نیز می توان با استفاده از کارت حافظه تا 8 گیگابایت ارتقا داد.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...