رفتن به مطلب

نرم افزار آموزش زبان انگلیسی EasyLanguage English v2.09 | لینک خراب


ارسال های توصیه شده

همیشه یادگیری زبان دوم بعد از زبان مادری که معمولا هم یکی از 5 زبان زنده دنیا می باشد برای بسیاری از افراد امر آسانی نمی باشد. امروزه با وجود شیوه های مختلف آموزشی و یادگیری زبان این امر تقریبا برای همه افراد قابل دسترس و سهل شده است. نرم افزارهای مختلف کمک آموزشی که به کاربران در یادگیری زبان کمک شایانی می کنند. هر یک از این نرم افزارها دارای ویژگی های خاصی می باشند. همچنین می توان به نرم افزارهای ترجمه لغات و متون اشاره نمود که امروزه می توان بسیاری از این دسته ابزارها را برای ترجمه هر یک از زبان ها با یک جستجو در اینترنت مشاهده نمود.

EasyLanguage English نام نرم افزاری برای آموزش زبان های خارجی و لغات جدید به صورت لذت بخش برای کاربران می باشد. این نرم افزار با دارا بودن پایگاه داده ای قدرتمند و دارا بودن بیش از هزاران لغت در خود می تواند در یادگیری لغات و اصطلاحات زبان جدید به کاربر کمک رسانی کند. به کمک این نرم افزار شما قادر می توانید با شیوه صحیح خواندن و نوشتن و درک بهتر کلمات آشنا شوید. از ابزارهای موجود دیگر در این نرم افزار می توان به توانایی تست دانش خود به وسیله سوالات موجود در برنامه اشاره نمود. زبان پایه این نرم افزار زبان انگلیسی می باشد و برای یادگیری زبان های آلمانی ، اسپانیایی و فرانسوی دارای کاربرد می باشد. این نرم افزار محصولی از EasySoft می باشد.

 

 

EasyLanguage%20English%20v2.09.jpg

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

 

پسورد :

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...