رفتن به مطلب

عرضه "سیستم عامل کروم" گوگل تا یک ماه آینده


Fahim

ارسال های توصیه شده

این خبر در حالی اعلام می‌شود که "اریک اشمیت" مدیرعامل این شرکت هفته گذشته در کنفرانس "وب 2" اعلام کرده بود که این سیستم عامل در چند ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، شبکه ایران به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه دیلی‌تلگراف نوشت:‌ بنا بر اعلام شرکت گوگل سیستم عامل کروم این شرکت که چالش‌های جدیدی را برای سیستم عامل ویندوز شرکت مایکروسافت در بازار نت‌بوک‌ها به وجود خواهد آورد تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهد شد.

این خبر در حالی اعلام می‌شود که "اریک اشمیت" مدیرعامل این شرکت هفته گذشته در کنفرانس "وب 2" اعلام کرده بود که این سیستم عامل در چند ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد و تصاویر جدیدتری از این سیستم‌عامل در پایگاه اینترنتی پروزه ساخت آن منتشر شده است.

 

559421110_orig.jpg

 

در همین حال پایگاه اینترنتی "اسلش‌گیر" گزارش کرد که سیستم عامل افسانه‌ای گوگل در ماه جاری (نوامبر) و ظرف یک‌هفته باقیمانده آینده معرفی خواهد شد و گوگل کار بر روی بازار نرم‌افزارها را به بازار سخت‌افزارها ترجیح می دهد.

 

306621110_orig.jpg

 

این پایگاه اینترنتی گزارش کرده است که نسخه آزمایشی (بتا) سیستم عامل کروم برای عرضه آماده است اما در آن شش نقص نرم افزاری (باگ) به عنوان مهم‌ترین ایرادات سیستم عامل همچنان وجود دارد و این قابلیت‌های مساله‌دار برای سرعت دادن به تاریخ عرضه این سیستم‌عامل حذف خواهند شد.

در همین حال مدیرعامل گوگل در کنفرانس وب2 تاکید کرده بود که سیستم عامل کروم با صفحه‌کلیدهای فیزیکی سازگار خواهد بود و این شرکت برای صفحات لمسی سیستم عامل آندروئید را عرضه کرده است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...