رفتن به مطلب

همکاري گوگل، مايکروسافت و ياهو براي مقابله با شرايط بحراني


ارسال های توصیه شده

ايتنا - شرکت گوگل طي بيانيه‌اي اعلام کرد که توسعه‌دهندگان نرم‌افزار از سراسر جهان به منظور تبادل دانش خود و ساخت ابزاري جديد براي کنترل خطرات مديريتي در کنفرانس Random Hacks of Kindness که در روزهاي چهارم و پنجم دسامبر 2011 برگزار مي‌شود، گرد هم مي‌آيند.

 

 

 

 

به گزارش همكاران سيستم از تك‌ورلد ، از جمله شرکت‌کنندگان اين کنفرانس مي‌توان به گوگل، مايکروسافت، بانک جهاني(World Bank) و ياهو اشاره کرد که در اين کنفرانس دو روزه با يکديگر همکاري مي‌کنند.

 

در کنفرانس Random Hacks of Kindness که با نام RHoK نيز شناخته مي‌شود، مجموعه‌اي از مهندسان و مديران بحران گردهم مي‌آيند تا مشکلات حياتي و بحراني جهان را شناسايي كرده با ساخت يک نرم‌افزار جامع، آنها را از ميان برداند.

 

RHoK پيش از اين ابزارهاي فراواني را از جمله I’m OK توليد کرده بود که بر پايه تماس‌هاي تلفني اطلاعات خاصي را بين همکاران، دوستان و اعضاي خانواده منتشر مي‌کرد.

اين نرم‌افزار در زلزله اخير هائيتي و شيلي مورد استفاده قرار گرفت و بسيار پرکاربرد بود.

اين گروه نرم‌افزار ديگري را با هدف پيش‌بيني زمين‌لرزه و با نام Chasm توليد کرده است.

 

کريستين آدامز (Christiaan Adams) از "گروه وضعيت‌هاي بحراني گوگل" در اين خصوص گفت: «گردهمايي RHoK فرصتي است تا بتوانيم متخصصان شرکت‌هاي نرم‌افزاري بزرگ و مديران و کارشناسان بحران را دور هم جمع کنيم تا بتوانيم به کمک آن‌ها يک ابزار متن‌باز جامع را راه‌اندازي کرده و از طريق آن اجتماعات کاربردي براي مقابله با فجايع به وجود آمده را در اختيار بگيريم».

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...