رفتن به مطلب

دانلود فیلم دوچرخه سواری یکپارچه برای تناسب اندام CTS Cycling for Fitness


ارسال های توصیه شده

دوچرخه سواری یکی از بهترین ورزش‌ها است که متاسفانه این روزها در کشور ما کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد. این ورزش به غیر از تأثیرات مستقیم برروی سلامتی انسان همچنین فواید زیست محیطی را به همراه دارد که باعث سلامتی بیشتر جامعه در دراز مدت می‌شود. به نظر می‌رسد که دوچرخه – این وسیله نقلیه کلاسیک – در کشورهای پیشرفته و مدرن کاربرد بیشتری دارد تا در کشورهایی نه کاملاً پیشرفته نظیر ایران. برای مثال در اکثر کشورهای اروپایی دوچرخه دارای ارزشی مثل یک ماشین سواری (و حتی بیشتر) است. در این کشورها برخی از دوچرخه‌ها (نسبت به مدل و کارایی‌شان) گاها از خودروهای مدل بالا نیز گرانترند.

این ارزش به دلیل قابلیت‌هایی نظیر حمل و نقل آسان، ورزش آسان و بی ضرر بودن برای محیط زیست است. دوچرخه سواری همیشه به عنوان ورزشی ساده برای تمام سنین پیشنهاد می‌شود. این ورزش می‌تواند هم سبک انجام شود و هم سنگین. برای انجام ورزش دوچرخه سواری لازم نیست که شخص مثلا تمرین‌هایی خاص را انجام دهد یا موقعیت فیزیکی آن از شرایطی خاص برخوردار باشد. در این ورزش بیشتر عضلات پاها در حرکت خواهند بود که این عمل باعث بالابردن استقامت بدن می‌شود البته کمر و سیستم تنفسی انسان نیز تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

 

CTS%20Cycling%20for%20Fitness.jpg

 

 

انواع دوچرخه

تا به حال انواع مختلفی از دوچرخه ارایه شده است که البته دو نوع مهم آن، نوع کراس (Cross) و کوهستان (Mountain) هستند. نوع دیگری که طرفدار زیادی هم دارد نوع BMX است که البته این نوع معمولا برای تفریحات نظیر حرکات نمایشی استفاده می‌شود. به هر حال اگر شما این وسیله را برای ورزش روزانه یا وسیله‌ای نقلیه انتخاب می‌کنید، بهتر است نسبت به کارایی خود یکی از دو نوع کراس یا کوهستان را برگزینید.

نوع کراس یا به قول خودمان کورسی، نوعی است که برای جاده یا مسیرهای صاف استفاده می‌شود. کراس معمولا دارای چرخه‌های نازک و بدنه ای سبک است. استفاده از نوع کراس باعث می‌شود تا نیروی کمتری صرف حرکت گردد. از کراس معمولا برای شتاب بیشتر استفاده می‌شود. فرمان کراس که معمولا شکلی رو به پایین دارد در دو حالت قابل هدایت است. این قابلیت باعث می‌شود تا راننده در دوحالت – نسبت به شتاب لازمه – دوچرخه را براند البته بعضی از مدلهای کراس دارای فرمانی صاف هستند.

اما نوع دیگر یعنی کوهستان معمولا برای مسیرهای کوهستانی و پر فراز و نشیب استفاده می‌شود. این نوع دوچرخه معمولا دارای لاستیک هایی پهن و بدنه ای مستحکم است، که این موضوع به دلیل بالابردن استقامت در مسیرهای کوهستانی و غیر صاف می‌باشد.فرمان نوع کوهستان نیز معمولا صاف یا دارای شاخکهای رو به بالا ( یا پایین) است که این موضوع باعث کنترل دوچرخه در دوحالت عادی و استقامتی می‌شود.

دوچرخه سواری

البته نوع دیگری از دوچرخه نیز وجود دارد که اصطلاحا به آن نوع شهری گفته می‌شود. این نوع دوچرخه، تقریباً دارای خصوصیاتی بین کراس و کوهستان است. نوع شهری معمولا برای استفاده در شهر و جنگل کاربرد دارد.

انتخاب نوع دوچرخه بستگی به کارایی و علاقه شما دارد. برای مثال اگر می‌خواهید برای مسابقه‌های سرعتی دوچرخه سواری کنید، نوع کراس پیشنهاد می‌شود. یا اگر می‌خواهید استفاده روزمره از این نوع دوچرخه داشته باشید و مثلا سرکار رفته یا هر از گاهی به بیرون از شهر نیز بروید پیشنهاد ما دوچرخه نوع کوهستان یا شهری است .

دوچرخه سواری و ایمنی

ایمنی

توجه داشته باشید که یکی از مسائل مهم در این ورزش، ایمنی آن است. سعی کنید به هنگام دوچرخه سواری در هر حال از وسایل ایمنی آن مثل کلاه، زانو بند و آرنجبند استفاده کنید.اگر از زانو بند و آرنجبند به دلایلی نمی‌توانید استفاده کنید، حداقل خود را به کلاه ایمنی دوچرخه سواری مجهز کنید البته در مسابقه‌ها یا دوچرخه سواری در کوهستان استفاده از تمامی تجهیزات ایمنی لازم است.

اگر در شهر دوچرخه سواری می‌کنید، سعی کنید که در مسیرهای مشخص شده برای دوچرخه برانید. اگر چه در کشور ما این مسیرها معمولا کم بوده یا اصلا وجود ندارند. دوچرخه خود را هر از گاهی کنترل بدنه ای یا به اصطلاح آچارکشی کنید. از لاستیکهای خود مطمئن باشید و بادهای تیوپ را همیشه کنترل کنید.

تغذیه

معمولا قبل از دوچرخه سواری غذای سبک توصیه می‌شود. اگر مدت دو چرخه سواری شما طولانی است یا در مسابقه ای قصد شرکت دارید حتما غذای سبک و نسبتا کم بخورید. چون ممکن است که فشاری که این ورزش در شرایط سنگین به بدن می‌آورد باعث بهم خوردگی حال بدن شود.

تغذیه در دوچرخه سواری

همیشه آب به همراه داشته باشد. اکثر دوچرخه ها مجهز به قمقمه آب هستند. این ورزش معمولا آب بدن را کم می‌کند. پیشنهاد می‌شود تا آب معدنی بنوشید چون املاح معدنی برای بدن در حین ورزش مفید هستند. نوشیدنی‌های قندی نیز مفید هستند چراکه در حین انجام دوچرخه سواری، بدن قند نیز سوخت می‌کند البته سعی کنید که بعد از اتمام ورزش از نوشیدنی‌های قندی استفاده کنید نه در حین دوچرخه سواری اگر مسیر زیادی را طی می‌کنید، می‌توانید از تغذیه‌های کوچک و پر انرژیی که راحت خورده می‌شوند استفاده کنید. برای مثال شکلات یا خرما. تغذیه هایی مثل بیسکویت توصیه نمی‌شوند چراکه ممکن است در گلو گیر کنند. اگر این ورزش را به طور متناوب پیگیری می‌کنید، پیشنهاد می‌شود تا برای تغذیه و موارد دیگر آن با پزشک یا مشاور پزشکی و تغذیه خود حتما مشورت کنید.

مشکلاتی که همیشه برخی از کاربران از آنها شکایت دارند:

- پس از قرار گرفتن نرم افزارهای حجیم در سایت شاهد هستیم که برخی از کاربران از مشکلی که در هنگام دانلود برخی از پارت ها وجود دارد شکایت میکنند که این مشکل با اطلاع رسانی درست در هنگام دانلود ویندوز ایکس پی و نرم افزار آفیس تا حدودی بر طرف شد و کمتر کاربران از خراب بودن لینک ها شکایت داشتند اما برای اطلاع رسانی بیشتر باز هم برای آن دسته دوستانی که با چنین مشکلاتی مواجه می شوند باید بگوییم که سرورها سایت میهن دانلود جز بهترین و پر سرعت ترین سرورهای ایران و حتی جهان میباشد و اگر شما نمیتوانید پارتی را دانلود کنید دلیل بر خراب بودن لینک دانلود آن پارت نیست بلکه دلیل آن این است که وقتی برنامه هایی مانند ویندوز در سایت قرار میگیرند همه ی کاربران دوست دارند در همان روز اول تمام پارت ها را دریافت کنند و از آن استفاده نمایند در نتیجه سرور به شدت شلوغ می شود که نتیجه ی آن Error هایی است که در هنگام کلیک بر روی لینک دانلود میبینید. پیشنهاد ما به شما این است که اگر از سرعت اینترنت پایینی برخوردارید دانلود فایل مورد نظرتان را به چند روز بعد موکول کنید که سرور خلوت تر است البته دوستانی که از سرعت بالای اینترنت برخوردارند با چنین مشکلاتی برخورد نمی کنند و این مشکلات تنها مختص افرادی است که سرعت اینترنت آنها پایین است.

- البته برخی از مشکلات هم مربوط به ای اس بی کاربران است که با اضافه نمودن یک علامت ؟ به آخر لینک مورد نظر مشکل بر طرف خواهد شد به عنوان نمونه کاربری در هنگام دانلود پارت شماره ۴ با اخطار رو به رو می شود که برای حل این مشکل می بایست به جای کپی لینک:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
Software/Windows_7_Ultimate_x86_Updated_May_2010_[
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

در نوارد آدرس مرورگر خود یک علامت ؟ به آخر لینک اضافه کند تا مشکل حل شود به صورت زیر:

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
Software/Windows_7_Ultimate_x86_Updated_May_2010_[
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.
?i

- مشکل دیگری که برخی از کاربران از آن شکایت داشتند خارج نشدن فایل ISO از فایلهای فشرده شده بود که این مشکل معمولآ به چند دلیل اتفاق می افتد. معمول ترین آن دانلود پارت مورد نظر در چند روز مختلف است. در واقع اگر شما یک پارت ۱۰۰ مگابایتی را فرضآ در ۳ روز مختلف دانلود میکنید و پس از آن متوجه میشود که فایل دریافتی خراب است نباید اینطور فکر کنید که فایل اصلی مشکل دارد زیرا سایت میهن دانلود تمام نرم افزارهایی را که قرار میدهد ابتدا خود یکبار آن را دانلود میکند تا از سالم بودن لینک دانلود مطمئن شود و بار دیگر فایلهای چند پارتی مانند این ویندوز را Extract می کند تا از سالم بودن فایلهای فشرده شده هم اطمینان کسب کند در نتیجه اعتراضات برخی از کاربران منوط بر خراب بودن پارتها بی دلیل است.

 

CTS%20Cycling%20for%20Fitness-1.jpg

لینک به دیدگاه

source.gif برای دانلود از سرور سایت لینک زیر را در مرورگر یا برنامه دانلود خود کپی کنید .

download.gifلینک دانلود پارت ۱ – 600 مگابایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

download.gifلینک دانلود پارت ۲ – 600 مگابایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

download.gifلینک دانلود پارت ۳ – 600 مگابایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

download.gifلینک دانلود پارت ۴ – 600 مگابایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

download.gifلینک دانلود پارت ۵ – 600 مگابایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

download.gifلینک دانلود پارت ۶ – 300 مگابایت

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

password.gif رمزفایل:
برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...