رفتن به مطلب

قهرمان جام جهانی 2022 باید حتما یک کشور مسلمان باشد


spow

ارسال های توصیه شده

القاعده فیفا را تهدید کرده که قهرمان جام جهانی 2022 باید حتما یک کشور مسلمان باشد.

 

به گزارش خبرآنلاین انتخاب دو کشور روسیه و قطر به عنوان میزبانان جام های جهانی 2018 و 2022 به اندازه کافی جنجال به راه انداخته بود و فقط سایه القاعده را کم داشت که سر و کله آنها نیز پیدا شد. وب سایت اینترنتی این گروه افراطی در پیامی که بلافاصله بعد از مراسم انتخاب میزبانان دو جام جهانی آینده در شهر زوریخ منتشر شد، به مسولان فیفا هشدار داد که باید نگران برگزاری این تورنمنت باشند چراکه خشم آنان را پیش روی خود خواهند داشت. البته در این بیانه بیشتر به حمایت از تیم های مسلمان در این رقابت ها اشاره شده و تاکید بر این نکته داشته که این تورنمنت بزرگ برای مجاهدین خواهد بود و یک تیم اسلامی باید قهرمان شود.

 

رونالدو هدف القاعده

 

در جام جهانی 2022، کریس رونالدو 37 ساله خواهد شد و شاید آن موقع اصلا فوتبال را کنار گذاشته باشد اما با این وجود گروه القاعده این بازیکن پرتغالی را تهدید کرده است که او را خواهد دزدید. از زمان انتخاب روسیه و قطر به عنوان میزبانان جام های جهانی 2018 و 2022 پیام های متعددی از جانب سایت های افراطی منتشر شده که گروه های مبارزه با تروریسم را دچار ترس و وحشت کرده است. «ابو خوبیب خراسانی» از رهبران گروه افراطی و تروریستی القاعده در پیامی که هیچ کس آن را شوخی نگرفته، تهدید کرده که جام جهانی 2022 باید به سود آن ها در جنگ با مسیحیت و یهود تمام شود. آن ها می خواهند از کریس رونالدو برای رسیدن به خواسته هایشان بهره ببرند و او را در برنامه‌هایشان مشارکت دهند. این عضو گروه القاعده تاکید کرده که جام جهانی قطر برای جهان عرب اهمیت بسیاری دارد و آن ها می خواهند در فینال یک تیم عربی جام را بالای سر ببرد.

 

یکی دیگر از معتمدان اسامه بن لادن، رهبر گروه افراطی القاعده به نام «حافد حسین» نیز در پیامی از ایجاد قانون خدا حرف می‌زند و معتقد است جام جهانی 2022 متعلق به یک مجموعه بزرگ به نام دولت اسلامی است.

 

روسیه نگران باشد

 

در قسمتی دیگری از این پیام، القاعده مستقیما از همبستگی با چچن صحبت می کند و روسیه را تهدید به انجام خرابکاری در جام جهانی 2018 می کند. در واقع به نظر می رسد این گروه تروریستی به هیچ وجه از انتخاب روسیه راضی نیست اما از این که فرصتی دارد تا عملیات هایش را در منطقه قفقاز تداوم ببخشد خوشحال است. این پیام اشاره دارد به روابط برادرانه القاعده و حمایت آنها از چچن ها که برای روسیه یک تهدید بزرگ است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...