رفتن به مطلب

جدید ترین هدست بلوتوث جبرا معرفی شد


ارسال های توصیه شده

جدید ترین هدست بلوتوث جبرا معرفی شد

 

450363513002878650972484_.jpg یکی از شرکت های واردکننده هدست بلوتوث، با هدف تحقق رانندگی مسوولانه، جدیدترین محصول خود را با نام wave رونمایی کرد. پدرام الیکایی با بیان اینکه آمار تصادفات ناشی از استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی همچنان در حال افزایش است، اظهار داشت: به همین دلیل، باید قوانین سخت تری نیز به منظور مقابله با استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی تصویب شود تا رانندگی بدون استفاده از هندزفری یک تخلف رانندگی به شمار آید.

وی افزود: جبرا به عنوان تولیدکننده هدست خود را مسوول می داند تا ضمن اطلاع رسانی بهتر، مصرف کنندگان تلفن همراه را از مخاطرات ناشی از مکالمه در حین رانندگی مطلع کند.الیکایی با بیان اینکه این محصول توانسته گواهی تایید نمونه سازمان تنظیم مقررات را اخذ کند، افزود: استفاده از هدست بلوتوث می تواند به میزان قابل قبولی از تشعشعات منفی ساطع شده از گوشی تلفن همراه جلوگیری کند.درهمین حال «گری اسمیت» مدیر محصول و مدیر بازاریابی جبرا اعلام کرد: مدل ویو علاوه بر راحتی بیشتر نسبت به مدل های قبلی که پشت گوش قرار می گرفتند از ضخامت کمتر و طراحی برتری برخوردار است، این درحالی است که میکروفن به کار رفته در مدل wave به نحو قابل توجهی تاثیرات منفی وزش باد حین مکالمه را کاهش می دهد.وی تصریح کرد: سوراخ های گردی که دور تا دور این دستگاه تعبیه شده اند، اجازه می دهند تا باد به راحتی از آن عبور کرده و نویز ایجاد نکند.

وی با بیان اینکه این هدست به طور خودکار شدت تغییر صداهای ناگهانی ناشی از اختلالات شبکه یا شرایط محیطی نامناسب را تنظیم می کند تا به گوش کاربر صدمه ای وارد شود، افزود: اتصال همزمان به دو دستگاه مجهز به بلوتوث به کاربر این امکان را می دهد تا علاوه بر مکالمات تلفنی با تلفن همراه به سایر تجهیزات تلفنی خود (از قبیل تلفن های اینترنتی) نیز متصل شوند. جبرا wave در کلیه فروشگاه های نامداران و نمایندگی های مجاز فروش جبرا در سراسر کشور با قیمت 79 هزار تومان عرضه می شود.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...