رفتن به مطلب

اپرا می خواهد در بازار موبایل قدرتمندتر شود


ارسال های توصیه شده

اپرا می خواهد در بازار موبایل قدرتمندتر شود

8414458660098741488252579.jpg شرکت نروژی اپرا قصد دارد حضور خود را در بازار تجهیزات،"وبگردی از طریق موبایل" گسترش دهد. مرور وب از طریق تجهیزات موبایل، عرصه نبرد آینده تولیدکنندگان مرورگرهای اینترنتی خواهد بود. این مطلب راjon von tetzchner بنیانگذار شرکت اپرا اعلام کرد.

به گزارش ایتنا و به نقل از وی تری، اپرامینی برای آیفون، توانسته است با ثبت بیش از یک میلیون دانلود در نخستین روز عرضه در کارنامه خود، به عنوان یک شاهکار و موفقیت، خودنمایی کند.

کاربران با مراجعه به سایت اپرا می توانند اپرامینی5 را برای تلفن های هوشمند آیفون اپل، به طور رایگان دانلود کنند.

توانایی اپرا در فشرده سازی داده ها به میزان 90 درصد، محبوبیت گسترده ای برای این مرورگر خوش دست به ارمغان آورده است. این قابلیت باعث می شود مرور وب، 5 بار سریع تر صورت پذیرد. بر پایه این گزارش، هرچند اپرا قصد ندارد به طور خاص وارد بازارهای تجاری شود، ولی بنا به گفته مدیر این شرکت نروژی، مرورگر ساخت آنها می تواند برای مقاصد تجاری و شخصی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

اپرا همچنین به منظور وارد کردن مرورگر خود در تلویزیون های آینده و توسعه سرویس های خود، قراردادهایی با فیلیپس، توشیبا و سونی منعقد کرده است. تیم شفرد، یکی از محققان شرکت پژوهشی کانالیس می گوید: «مردم همیشه به دنبال سرویس هایی هستند که به طور پیش فرض ارائه نمی شود. ما این قضیه را بخوبی می توانیم در محبوبیت برنامه skyfire که کاربران با استفاده از آن می توانند فایل های فلش را روی گوشی های آیفون ببینند، شاهد باشیم.»

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...