رفتن به مطلب

گوشی های هوشمند چهار هسته ای به زودی وارد بازار می شوند


ارسال های توصیه شده

گوشی های هوشمند چهار هسته ای به زودی وارد بازار می شوند

949198111009817583496041_.jpg به گزارش پایگاه اطلاع رسانی gsmaria ، مجموعه تراشه های nvidia tegra 2 که در حال حاضر پرطرفدارترین تراشه برای کاربرد در گوشی های هوشمند به عنوان پردازنده دوهسته ای است و از سال آینده بر روی گوشی ها و تبلتهای آندرویدی متعددی وارد بازار خواهند شد. این تراشه موجب افزایش قابلیت اجرایی و سرعت پردازش گوشی ها می شود.

 

به گفته مدیر کمپانی nvidia آینده گوشی های هوشمند موبایل به پردازنده آنها بستگی دارد و هرچه برنامه های نرم افزاری جدیدی برای گوشی های هوشمند موجود می شود به همان نسبت انتظار کاربران از قابلیتهای اجرایی این گوشی ها افزایش می یابد.

در آینده برای اینکه گوشی های هوشمند با افزایش قابلیتهای اجرایی از باتری هایی با کارکرد طولانی تر نیز برخوردار باشند باید از پردازنده های چند هسته ای در آنها استفاده شود. پردازنده دو هسته ای از سال 2011 به عنوان استاندارد تعریف شده بر روی گوشی های هوشمند به کار خواهد رفت و پردازنده های چهار هسته ای نیز درآینده نزدیک بر روی این گوشی ها موجود خواهند شد اما nvidia چارچوب زمانی دقیقی از آینده نزدیک را تعریف نکرد. nvidia tegra پیشرفته ترین پردازنده موجود در بازار است.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...