رفتن به مطلب

کتاب‌های الکترونیکی جای روزنامه‌ها را می‌گیرند


ارسال های توصیه شده

خوانندگان کتاب‌های الکترونیکی در مجموع افرادی که علاقمند به مطالعه کتاب هستند همچنان تعداد کمی دارند، اما دستگاه‌هایی که هم‌اکنون برای مطالعه این کتاب‌ها روانه بازار شده است می‌تواند روزی به یک ابزار عادی در این حوزه تبدیل شود.

به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) در فضای کنونی که روزنامه‌ها در بحران به‌سر می‌برند،‌ احتمال می‌رود که کتاب‌های الکترونیکی بتوانند به عنوان پلتفورم قابل‌حمل و دستگاهی برای اشتراک روزنامه‌ها و دریافت روزانه نسخه الکترونیکی آن‌ها در اختیار دنیای روزنامه‌نگاری قرار گیرند.

یک شرکت فرانسوی به‌تازگی با استفاده از مدل مبتنی بر اشتراک الکترونیکی سیستم جدیدی را با نام Ave! Comics ارایه کرده است که به وسیله آن داستان‌های کارتونی و تصویری دنباله‌دار را به صورت مرتب در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد.

"آلیسون ربر"(Allison Reber) یکی از توسعه‌دهندگان سیستم Ave! Comics در این خصوص می‌گوید: «نظر ما در این زمینه گسترش هرچه بیشتر داستان‌های کارتونی به عموم مردم در سراسر جهان است».

صنایعی نظیر روزنامه‌ها، مجلات، کتاب‌ها و حتی محتویات رایگان گوگل که شامل قانون کپی‌رایت نمی‌شوند می‌توانند از این جریان برای فروش محتوای مبتنی بر متن و بارگذاری آن‌ها استفاده کنند.

مشکلات کنونی روزنامه‌ها می‌تواند با این دستگاه که محتویات روزنامه‌ها را به صورت رنگی و با تصاویر منعطف‌تر منتشر می‌کند، برطرف شود.

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه
  • 3 هفته بعد...

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...