رفتن به مطلب

MP3 Player به نام چسب‌زخم


ارسال های توصیه شده

پلیر پوستی، نام ‌ام.پ.تری‌پلیر جدیدی است که درست مانند چسب زخم به پوست می‌چسبد و انرژی خود را به جای باتری،‌ از گرمای بدن می‌گیرد. این پلیرهای فوق‌العاده کوچک، سبک و انعطاف‌پذیر، نیامده محبوب شده‌اند.

بهنوش خرم‌روز: شاید شما هم جز کاربرانی باشید که معتقدند دستگاه‌های ام.پی.تری‌پلیر، ‌مانند آی‌پاد، از نظر اندازه بزرگ هستند. اگر این طور است، چه اندازه‌ای را می‌پسندید؟ به اندازه یک چسب‌ زخم معمولی باشند، راضی می‌شوید؟

خب،‌ در واقع این اتفاق به زودی می‌افتد. به گزارش دیسکاوری، دو طراح به نام‌های چیه‌وی وانگ و شوهیز فو،‌ ابزار تازه‌ای را برای پخش ام.پی.تری طراحی کرده‌اند که پلیر پوستی نامیده می‌شود. برخلاف ابزارهای فعلی ا زجمله آی‌پاد نانو و آی‌پاد شافل،‌ لازم نیست این پلیر پوستی جدید را در جیبتان بگذارید یا به لباس‌هایتان وصل کنید. بلکه آن‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که درست مانند یک چسب زخم به پوست شما بچسبند،‌ همین! البته برخلاف چسب زخم‌ها، ‌این پلیر پوستی جدید را هر چه از پوست جدا کنید و دوباره بچسبانید،‌ از چسبندگی آن کم نخواهد شد.

 

 

6a00d8341bf67c53ef0147e02f5c84970b-800wi.jpg

 

 

حتی این ام.پی.تری‌پلیرهای جدید، به باتری هم نیاز ندارند. آن‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که انرژی مورد نیاز خود را از گرمای پوست بدن بگیرند. بنابراین دیگر لازم نیست نگران تمام شدن باتری باشید.

در طراحی پلیر پوستی، ‌فقط یک دکمه خاموش/ روشن و بلندگوهای انعطاف‌پذیر دیده می‌شود،‌ هنوز برای کم و زیاد کردن صدا فکری نکرده‌اند. به علاوه، ظرفیت حافظه آن هم خیلی بالا نیست و فقط می‌تواند یک آلبوم را در خود ذخیره کند.

 

 

6a00d8341bf67c53ef0147e02f5bd1970b-800wi.jpg

 

 

هنوز بسیاری از جزییات در مورد این ابزار تازه،‌ اعلام نشده‌اند. بنابراین هنوز کسی به درستی نمی‌داند که پلیر پوستی چه‌طور انرژی مورد نیاز خود را از گرمای بدن می‌گیرد. البته در این شکی نیست که کوچکی و قابلیت چسبیدن به پوست،‌ دو ویژگی است که این ابزار تازه را برای دوندگان تبدیل به یک ایده‌آل می‌سازد،‌ چون اغلب آن‌ها به ام.پی.تری‌پلیرهای خود وابسته‌اند تا بتوانند خود را پرانرژی نگه دارند.

 

 

6a00d8341bf67c53ef0134898bbf76970c-800wi.jpg

 

 

البته پلیر پوستی، ‌هنوز تنها یک ایده خوب است و راه درازی تا رسیدن به بازار در پیش رو دارد. اما پیش‌بینی می‌شود که مورد استقبال بالایی قرار بگیرد.

 

 

برای مشاهده این محتوا لطفاً ثبت نام کنید یا وارد شوید.

لینک به دیدگاه

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...